). Fleury en ik gingen onze vereniging vertegenwoordigen en deden dus mee op 2 paarden waarop bedenkelijk werd gereageerd: Nibbit en Bijou. Daarmee begon het Penny-gehalte al: het uitzoeken van "onmogelijke" paarden om te temmen
Om het Penny-gehalte nog meer te verhogen, stonden we om twee uur (na een zware fietstocht met zweep op de fiets de berg op) al paraat met onze poetsspulletjes om onze paardjes te gaan versieren.
Bijou was het eerste slachtoffer. We trotseerden deze uiterst gevaarlijke ruin om met gevaar voor eigen leven zijn manen in te gaan vlechten. Na hem met een lasso gemaakt van een felrood halstertouw gevangen te hebben wisten we hem uiteindelijk vast te binden. De vlechtpret kon beginnen! Helaas waren er geen roze elastiekjes voorhanden, maar de 161 zwarte elastiekjes van Fleury mochten de pret niet drukken

Grrr ik ben gevangen
Wacht maar, ik krijg je wel...
Stiekem ben ik toch wel best lief
Héél erg lief...zeker als de vrijheid lonkt...de penny's hebben de deur open laten staan

Dju, ze hebben me door
Het resultaat
(ben nog steeds trots op de geweldigheid van de knotjes
)En nu ga ik (Fleury) vertellen hoe ik Nibbitje versierd heb vandaag! En tja de echte penny is natuurlijk te klein voor het grote wilde paard
Maar penny's zijn ook zo lief dat ze de poets-sta-kist van de instructeur mogen lenen!
Het lijkt erop dat de grote gevaarlijke Nibbit al een stukje getemd is

Het resultaat!
Pennypony hoofd

Daarna volgde de echte wedstrijd. Waarbij Vientje natuurlijk bij de hoogste categorie had ingeschreven en Fleury bij de op-een-na hoogste
Fleury op Nibbit!
Vientje op Bijou!
Het resultaat van onze inspanningen was overweldigend: allebei deze pennymeisjes kwamen in de barrage
In de barrage ging het bij Vientje iets minder (communicatiestoornisje
) en bij Fleury supergoed! Met als gevolg een mooie 6e en 3e plaats
Natuurlijk moest dit nieuws met de paarden gedeeld worden en zo trokken we weer richting stal om ze de rozetten te laten zien en een mueslireep toe te stoppen
Vientje druk bezig met pielen aan rozet, en Bijou ziet dus zijn kans schoon om de wijde wereld op te zoeken
Nee, je moet éérst op de foto! *let niet op mijn hoofd
*Knuffel
Ook Nibbit moest op de foto met zijn prijs die hij hier ook erg bewondert!
Jummie een witte rozet!
En dan onze allerlaatste penny-actie! Onze prijzen fotograferen!
En toen gingen we nog met onze supporters gezellig friet eten!
Zie hier Deesjuh en Kwadraatje aan het eten!
En het was erg gezellig!
Ondanks dat onze paardjes als "moeilijk" bekend staan en sommige mensen ons voor gek verklaarden zijn we mooi allebei in de prijzen gevallen! Bedankt paardjes

Het was een geweldige dag en we willen onze supporters heel erg bedanken voor het aanmoedigen (ook Justy en Jessay hebben ons bijgestaan
)!!!Oh ja, voor de foto's van het springen zelf verwijzen wij jullie straks naar de HAW topics waaraan we nu gaan beginnen. Het zijn een beetje veel foto's
Zo één wil ik ook