Hier wat fotos van vanitey. een drie jarige kennedyxbelisar. ze zijn niet zo heel bijzonder maar ze doen me wel wat. vanitey heeft paar dagen geleden een trap tussen haar oren gehad van een ander paardje bij ons op stal. die avond wond met veel moeite schoongemaakt (haar hele hoofd zat onder het bloed) en gehecht kon het niet meer worden, ze was best nog vrolijk toen ondanks die trap. een dag erna stond ze helemaal ingedoken op stal tempratuur opgemeten, 39 graden gelijk de da gebelt en die is komen kijken die middag. die heeft haar een antibiotica en een pijnstiller gegeven en hij wou het even aankijken. aangezien die wond dicht was kon die daar weinig aan zien (njah dicht, korsje enzo) Hij zei dat het ook gewoon pijn kon zijn in haar nek omdat dat allemaal toch wel een optater heeft gehad of een eventuele ontsteking. Tevens is de dierenarts elke dag geweest en heeft alles herhaald Antibiotica en pijnstiller. nu heeft ze een temptratuur van 38.
Ze staat er wel beter bij. vandaag heeft ze geen antibiotica gehad en ook geen pijnstiller. morgen komt de dierenarts weer kijken hoe het gaat en of die er eventueel wat aan kan doen. (de koorts is dus wel heel wat afgezakt, maar ze heeft er nog erge last van) ze eet gelukkig wel weer, dat is een goed teken en deed ze in het begin helemaal niet.
We waren net met haar begonnen met longeren en hadden het zadel er al op liggen en er al een paar keer op gehangen. nu moet ze zowiezo 3 maanden rust. hier de fotos, en als je goed tussen de voorpluk doorkijkt kan je het wondje nog zien zitten.

dit vind ik zon zielige foto, en dan te bedenken dat je er gewoon niks aan kan doen, ik kan er wel met mijn hand bij komen maar niet met een borstel of wat dan ook vandaar al dat stof op haar hoofd