Opgepast! Goldy on tha Loose! (Niet voor tere zieltjes ;))

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Opgepast! Goldy on tha Loose! (Niet voor tere zieltjes ;))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 19:41

Ja vandaag de eerste introductie met de hele kudde. (Voor degenen die het gemist hebben Feline is sinds gister mn nieuwe paard, die lichte Palomino) Gister in de bak gestaan met Rinkja, vannacht in de stal naast Goldy en Rinkja en tijdens t uitmesten naast Romero en Sade. Ze leken t allemaal redelijk op te pakken dus eerst Goldy en Feline samen in de wei gegooid en later de andere 3 erbij. Feline is redelijk koel in t hoofd en liet zich niet echt opjagen dus de rust was snel weer terug.
Totdat ik foto's kwam nemen :twisted:
Kijk en huiver :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moonlightje

Re: Opgepast! Goldy on tha Loose! (Niet voor tere zieltjes ;

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:44

leuke foto's, heel mooi gedaan, zo die foto's door elkaar Haha!

maradamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:51

leuke foto's en een heel leuk paard! Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:38

Fijn diertje zo te zien , rustig vriendelijk typ....heeft een fijne uitstraling !

Waarom is deze erbij gekomen dan ? Lachen

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 17:57

Deze is erbij gekomen voor de wedstrijden. Zit nu met Goldy tussen de paarden, wat ik overigens ook blijf doen Knipoog
Maar nu dus ook nog een paardje voor de wedstrijden. Ja
Deze zomer nog volop starten met Goldy en dan hoop ik voor t einde van t zomerseizoen M gestart te hebben zodat ik Feline meteen in het L kan starten. Deze zomer dus met Feline beginnen met inrijden en dan hoop ik Januari volgend jaar voor t eerst te starten met haar en een stop in te lassen met Goldy tot ze dan haar veulen heeft. (Ik laat Goldy dus weer dekken dit jaar Knipoog)

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:27

*volcano* schreef:
Deze is erbij gekomen voor de wedstrijden. Zit nu met Goldy tussen de paarden, wat ik overigens ook blijf doen Knipoog
Maar nu dus ook nog een paardje voor de wedstrijden. Ja
Deze zomer nog volop starten met Goldy en dan hoop ik voor t einde van t zomerseizoen M gestart te hebben zodat ik Feline meteen in het L kan starten. Deze zomer dus met Feline beginnen met inrijden en dan hoop ik Januari volgend jaar voor t eerst te starten met haar en een stop in te lassen met Goldy tot ze dan haar veulen heeft. (Ik laat Goldy dus weer dekken dit jaar Knipoog)

ow vandaar, das wel handig ja. Lachen