silvester schreef:Super Suzanne en Francis.
Zo ziet Appie er geweldig uit.
Kon je hem nu maar zo houden tot Bunschoten!
Suzanne, heb je nu ook een paar tips voor mij, of moet ik Francis ook maar eens bij mij uitnodigen.
Voor Bunschoten kom ik gewoon nog een keer terug om te helpen... soort 'follow up' zeg maar
En je roept maar als je hulp nodig hebt Silvester, ik show zelf niet dit jaar, dus heb tijd om voor of op shows te helpen...
@Xono, uiteraard heb je altijd van die uitzonderings gevallen, maar gemiddeld genomen is trekken van manen overbodig.
En wat die hondenchampoos betreft, daar heb ik er ook al heel wat van geprobeerd. Maar zelfs in de trimsalon wil ik nog wel es naar de Quicksilver grijpen... ik heb hier in Nederland nog geen champoo gevonden die beter werkt. Die Amerikaanse ken ik dan niet, dus daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar...
@Stado, Appie heeft voor een appie inderdaad uitzonderlijk dikke manen en staart. Met de sliertjes van de jouwe is het inderdaad lastig werken. Je kunt in ieder geval het beste met 'beugel'elastiekjes werken in zo'n geval, dat werkt al een stuk beter.
@ Louiza, inderdaad, indien nodig meerdere keren wassen... Dot is niet zo'n smeerkees, maar d'r staart wordt onderin wel heel vies en sinds ik die niet meer in tubes kan houden (gezelschapspony trekt em er uit) moet ik haar staart dus inderdaad meerdere keren wassen voor'ie schoon is...
@Liza, QuickSilver is bij de betere ruitershop volgens mij gewoon te koop. De ruitershop hier in Garderen heeft em in ieder geval wel.
Ik geloof dat óf Divoza, óf de Paardendrogist em ook heeft (weet zo niet uit m'n hoofd welke van de twee...) Niet echt goedkoop (ruim 16 euro voor een fles) maar je kunt er erg zuinig mee werken als je de champoo op een natte 'schrob'borstel doet (echt heel klein beetje over de borstel 'schrapen' zeg maar) en em daarmee in de vacht werkt. Niet rechtstreeks op het paard spuiten, dan krijg je paarse strepen en niet met een spons, want dan gebruik je ook meer dan nodig.