). Toen we onderweg waren, kwamen er helaas steeds meer wolken en kroop de zon daarachter weg en kwam er opeens een venijnig koude wind opzetten en werd het kouhoud!
Maar dat weerhield ons niet, wij gingen naar het bos! Op aanraden van mama ontweken we de drukke weg en gingen we achterdoor. Of nja, achterdoor: met een ontiegelijke omweg eigenlijk. Na een uur kwamen we bij het bos aan. Maar het bospad was helemaal ondergesneeuwd en nog aangevroren, niet echt veilig om daaroverheen te gaan rijden dus.
Dus we kwamen bij het bos aan en konden weer terug
Maar we hebben nog wel even een paar foto's gemaakt;En Vank is aanstaande vrijdag precies 7 maanden drachtig
! Hier waren we alweer terug, Ivanka was MOE
. Ze staat hier even bij te komen met dr zweetdekentje op, je ziet het hier niet zo goed, maar haar hoofdje was echt bezweet
, zag er stiekem wel grappig uit
Hmpfz, deze foto's zijn echt zo lomp en ik vraag me af waarom ik ze erop zet, maar moest zo lachen om die foto's
. Ivankaaaaa, wortel!
Wortel?? WAAR?
Hiehier!
Ah, ik zie hem... HEBBES
En dit is mijn grote vriendin bij mijn oom, kruipt altijd op mn rug als ik dr vast heb en vertikt het ook om er weer af te gaan

Nog maar paar maandjes, tijd gaat snel (al denk jij daar waarschijnlijk anders over
) 
... die waarschijnlijk verrekte lang gaan duren
.. haha, vooral die laatste maand zal láng gaan duren denk ik zo...