Hier foto's van Zafira toen ze 3 maanden was!

En zo is ze nu als bijna jaarling!

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe nakomelingen van Special D en natuurlijk die van vorig jaar!
[Edit Belker; te grote foto's in Url verandert en verplaatst naar ITP]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Quidou schreef:zow die is een heeeel stuk donkerder geworden he![]()
wel mooi paardje hoor

leuk paardje ook
maar ben wel benieuwd naar foto's van andere nakomelingen.
Iwandy schreef:Over een maand of 2 word er bij ons ook een veulen van Special D geboren. Ik heb nu dus nog geen foto'smaar ben wel benieuwd naar foto's van andere nakomelingen.
Ik zal snel eens wat nieuwe foto's maken van onze Zip. Dan kunnen we vergelijken...
maar een stuk lichter
Citaat:@ eebaatje: ik vind dat ze echt een mooi front aan het krijgen is eline. Mooi hoofdje erop. Leuke verhoudingen. En mooi attent dat ze is.Ik zal snel eens wat nieuwe foto's maken van onze Zip. Dan kunnen we vergelijken...
Iwandy schreef:Over een maand of 2 word er bij ons ook een veulen van Special D geboren.

. Nu wordt het echt een hele mooie dame en inderdaad ze lijkt echt niet op een n(j)aarling
. Ik ben wel benieuwd hoe ze er over een paar jaartjes er uit ziet.

eebaatje schreef:Bedankt voor de leuke reacties!![]()
Ik zal zeker in de toekomt ook foto's op bokt zetten zodat jullie kunnen zien hoe ze uitgroeit!
Ik ga aanstaande vrijdag dan ook zeker bij Special D kijken op de hengstenshow van van Manen!

Ik stel voor om het heel groot met watervaste stift op ons voorhoofd te zetten
(Sorry hoor ben een beetje melig van het werken van vandaag
)
hele mooi jaarling, belooft zeker wat voor de toekomst!
leuke foto's