HopelessGC schreef:Hij is sexy Word vast en zeker een mooi veulen
We hopen inderdaad dat het een mooi veulen wordt! Ben benieuwd volgend jaar!
mymy schreef:zeker mooie hengst
goeie keuze
Dank je!
TiNa_JoinTy schreef:Wauw mooie hoor
De eerste foto is echt lief (de rest ook maargoed )
Niet alleen de foto´s zijn lief. In het echt was het ook een schatje!
DjunDjun schreef:Zo die ziet er zeker mooi uit Mooi kleurtje, mooie manen, mooie bouw, super
Ben ik helemaal mee eens. En dan te bedenken dat hij in de tinker wereld heel onbekend is
Pellie schreef:oeh I'm impressed!! mooierd hoor...!! maar euhm van een 80 jaar oud boertje? hoe komt ie daar dan terecht?
Weet niet precies waar die boer hem heeft gekocht. Weet wel dat hij deze hengst al een hele tijd heeft, en zelf er mee fokt. Deze man is ook degene geweest die hem heeft laten keuren. Maar hou hij der aan gekomen is weet ik niet.
liza van loon schreef:Ik vind hem stoer hoor, heeft ie die krullende manen van zichzelf?
Jep, puur natuur!
Roskur schreef:Wat een leukerd zeg!! Ik vind het een knapperd hoor, goede keuze zou ik zeggen.
Dank je wel. Met fokken moet je natuurlijk proberen de beste combi te vinden, en ik denk dat dat mij gelukt is!
Monique_2 schreef:Mooie hengst idd. Lekker rond en een fraai hoofdje.
Hij heeft toch al wel een paar nakomelingen of niet? Kan me zoiets herinneren tenminste..
Hoe oud is hij, en hoe groot?
Je merrie heeft al een behoorlijke buikomvang, dat belooft nog wat over 2 maandjes..
Echt vosbonte hengsten zijn er niet zoveel. Drumshamboo is ook een vosbonte ICS hengst. Of is hij officieel driekleur?
Hij heeft zeker een paar nakomelingen. De eigenaar had er zelf ook een paar lopen, waaronder een paar zoons (1 van 2 en een half jaar, en die ander wat ouder) maar die waren ook ontzettend mooi!
Hij is 1.58 hoog, en volgens mij 10 jaar oud.
Ja, mijn merrie is al behoorlijk aan het uitdijen! Ben echt heel benieuwd wat er uit komt rollen!
Cayusejuhh schreef:Ja het is zeker een plaatje!
IK moet eerlijk zeggen dat ik vosbont ook mooier dan zwart bont.. en hihih ik heb dan 2 ZWART bonte knollen op stal staan
Hoe groot is deze hengste eigelijK??
iig mooi diertje!
En het leuke is dus dat ik volgend jaar zeker weet dat er een vos veulen uit komt! De hengst is 1.58 hoog.
*Tequila* schreef:Oeh, hij is erg leuk!! Daar moet toch wel een leuk Cobje uit kunnen komen
Waar staat hij eigenlijk? Rocky Mountain, nooooit van gehoord
Hij staat in Eursinge, net onder Westerbork (heel heel heel klein dorpje). Kan best zijn dat je nog nooit van hem gehoord hebt, hij staat op de hengsten pagina bij de ICS site, en verder kun je hem nergens vinden! Geen advertenties of iets. Dat vind ik op zich ook wel leuk, dat het niet zo´n bekende hengst is.
moniek21 schreef:wouw wat is ie stoer,
daar zal idd wel een heel leuk diertje uit komen
We zullen het volgend jaar zien! (Zet natuuuurlijk foto´s neer op bokt dan!)
Jessiejl0ve schreef:Hij is gááááf
Vosbonte tinkers vind ik altijd zó mooi
Hij is echt heel mooi, 't wordt vast een heel mooi veulen
We hopen het! En zonder dat je de genen kent van merrie of hengst, is dit de enige kleur combinatie waarvan je zeker weet welke kleur eruit komt! (Vos maal Vos is Vos
)