Heb de foto vorig jaar gemaakt. Ben eigenlijk toch benieuwd wie deze ruitertjes zijn. Kent u of herkent u deze personen, neem dan kontakt op met josfoto.....(waar heb ik dit vaker gehoord?)
Misschien helpt het als je erbij vertelt waar je die foto precies hebt gemaakt? Het is idd een super sfeerplaatje!
azriM schreef:Misschien helpt het als je erbij vertelt waar je die foto precies hebt gemaakt? Het is idd een super sfeerplaatje!Ja, eigenlijk een idee; kan 123 niet meer herinneren ; heb zoveel foto's gemaakt; ga ff in archief spitten.
Sammiej schreef:Komen mij ook niet bekend voor...heb je al gevonden waar de foto gemaakt is?Ja. De foto is gemaakt in Zoetermeer.In de Balijbos of Balijhoeve; ligt tegen Pijnakker of Nootdorp.Dit is eigenlijk wat ik nog kan herinneren.
Josfoto schreef:Ja. De foto is gemaakt in Zoetermeer.In de Balijbos of Balijhoeve; ligt tegen Pijnakker of Nootdorp.Dit is eigenlijk wat ik nog kan herinneren.H-hmmHerken 't toch echt niet
Jolliegirl schreef:Dit zijn 2 mensen van die stalling IN het balijbos als het goed isik herken dat linker paardHet kan wel zo zijn dat je dat paard echt herkent, maa ZOVEEL paarden zien er zo uit,.. maja wel mooie foto!! Succes met verder zoeke