Ze zijn ietwat vaag, helaas, dit komt omdat mijn fototoestel het midden op de dag te donker vond en ging flitsen. Hij maakt normaal best goede foto's, maar als hij gaat flitsen niet, er zit nml een knakenflits op.
Die heb ik dus uitgezet, maar daardoor worden de foto's dan altijd wat wazig, als de flits uitstaat terwijl ie eigenlijk wel moet flitsen qua licht. Nou ja hier komen ze!
Hunter was zo lief om even haar oortjes naar voren te doen toen ze nog vast stond!

Zo zag het er dus uit met flits...

En tja, deze vond ik dan een stuk duidelijker. (zonder flits, erg ironisch, degene met flits vond ik te donker...
)
Met Marijke erop losstappen...

Het uber-schattige veulentje van Hunter moest haar lieve hoofdje even bij de bakrand begeven...

Dit is wel een lieve foto.

Wat is dat daar??

Meike met Freule, de supercoole spikkeltjesfries!
(nee, niet in het stamboek opgenomen maar wel 100 % fries, daar is al in bijna elk topic van Marijke al gepraat over geweest dus als je er meer over wil weten pb hunter87 maar even.)
Yke moest ook nog even op de foto!
(jammer dat hij was afgekapt, eerst was ze te ver weg en toen ze dichtbij was was ik net te laat met foto maken...)En dan nog wat rijfoto's van Marijke, allemaal in stap want zoals ik al zei ben ik daarna op haar digi overgestapt.

..

het gaat haar er alleen maar om dat hunter mooi na beneden loopt. wat dus niet mijn bedoeling is. van haar 4e tot haar 9e ong. heeft ze lekker met dr koppie omhoog mogen lopen en nu moet ze dus na beneden van haar en tja ik merk aan haar dat ze het rijden niet meer leuk vind. ik les dus wel met haar maar de enigste aanwijzing die ik altijd krijg (rijden in een groepje van 3 maar ze kletst meer met de mensen die rond de bak staan of is aan het roken dan dat ze echt les geeft) is dat ik haar na beneden moet houden. als hunter lekker los is loopt ze in stap ook wel mooi aan de teugel hoor maar in draf not... maarjah dat is ook nog onwennigheid om het maar zo te zeggen. maajah we moeten even flink doorzetten en miss dat het over een poosje wel wat beter gaat.
En ik vond doorzitten op Röskur al vervelend genoeg.....