western barefoot zadel is binnen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

western barefoot zadel is binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 07:12

hallo allemaal

nou na lang wachten heb ik dan eindelijk de western barefoot binnen. omdat het nog langer wachten zou zijn op een nieuwe heb ik het testzadel kunnen kopen met korting welke nog in uitstekende staat is
en het rijdt zo heerlijk.

alleen helaas is de singel aan de te lange kant maar we zien wel wat we daar aan gaan doen of wat er aan gedaan kan worden. het is niet zo'n enorme ramp. het zadel zit alleen ietwat te los nu Tong uitsteken
maar ja overleven we wel.

na bianca hierover gemaild te hebben is het singelprobleem ook opgelost ik krijg gewoon een andere in de goede maat.
toppie service daar.

Afbeelding
Afbeelding

hier alvast 2 pics maar aangezien ik de afgelopen paar dagen niet lekker ben geweest. heb ik gisteren ook alles snel snel gedaan en zit het misschien niet helemaal zoals het moet Tong uitsteken
maar ja betere pics komen nog wel een keer overdag ook. maar dat is ff wachten tot het weekend. ik heb er gisteren dus voor het eerst weer een keer mee gereden op present, en voor diegene die haar niet kennen present is een beetje traag overal in soms zelfs heel erg sloom geweest ze werd nu al een stuk actiever nu het kouder wordt. ze reageerd beter en sneller. maar gisteren moest ik gewoon lachen om die dikke doos.
ze heeft denk ik van het uur dat ik aan het rijden was 3 kwartier alleen maar met de oortjes naar voren kei hard door de bak heen lopen crossen. ze was goed terug te nemen en niet aan het stieren ofzo maar gewoon enthousiast een beetje benen was galop Tong uitsteken dus het is een goed zadel voor haar. ze werkt ineens nog enthousiaster als dat ze al deed. nu eens kijken hoe het gaat van de week wanneer ze serieuzer aan het werk moet gaan. foto's van het serieuzere werk volgen nog evenals pics met het borsttuig etc daar had ik gisteren allemaal geen zin in om daar mee te klooien om het op maat te maken.
dus die houden jullie nog te goed van mij hopelijk alles in een keer dit weekend Lachen

groetjes fabske

p.s ja present is een alian en komt savonds tot leven

een dag later overdag
"]Afbeelding
Afbeelding

weer een keertje 2 pics nog steeds geen actie pics.
preske is behoorlijk aan de stevige kant ben bezig het weg te trainen Tong uitsteken
ze krijgt al niet al te veel te eten maar ze kan dr toch nog dik van worden Tong uitsteken

verder is het borsttuig nog steeds niet op maat gemaakt dus het ziet er nu helemaal lomp uit. maar ik ga even kijken wat ik ervan vind als het op maat gemaakt is. dat zal over niet al te lange tijd zijn namelijk in het weekend al Tong uitsteken het zadel zelf had ik denk ik vooral op de laatste pics ook wel een klein stukje naar achteren mogen leggen. dat zal ik de volgende keer eens doen. kijken hoe het dan ligt.

ik ben er in iedergeval heel erg blij mee Lachen

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 07:38

Zo, dat ziet er goed uit zeg! Wel gaaf zo'n Barefoot.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 08:44

Wow staat super gaaf op jouw paard!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 08:48

Apart mooi gekleurd paardje OK dan! .

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 09:13

Leuk paardje hoor!! Mooie kleur ook! Mooi zadel. (heb niet zon verstand van westernzadels)

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 09:47

zekr wel mooi!!mooie combi;)

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 09:57

staat goed op je paardje hoor OK dan!
en het rijd heerlijk hé zo'n barefoot
groetjes petruska Knipoog

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 20:26

hej hej allemaal bedankt voor de complimenten zal in de loop van de tijd ook nog wel een keer actie pics met dit zadel plaatsen Lachen
het zit idd heerlijk
en ik vind mn eigen paardje ook best mooi Bloos Schijnheilig

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 20:34

Staat hem goed
Mooi paardje!

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:13

heey
IK WIL OOK ME BAREFOOT Boos! Boos! ben al 2 maanden aan het wachten op het testzadel (cheyenne- zwart)
Snik... het is dinsdag al opgestuurd maar heb echt nog steeds niets binenn Boos! ik verheug me er echt op maar het duurt wel lang.. Boos!
hij staat stoer hoor op je paardje OK dan!
xxx cindy

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 21:19

hej hej tja heb ook een hele lange tijd moeten wachten hoor Knipoog
maar het is het wachten waard Tong uitsteken je zadel komt echt wel binnen. het duurde bij mij ook langer met de post.
maar als je het dan eenmaal hebt dan ben je ook wel heel erg blij Lachen

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:31

mooi zadel hoor! staat ook erg leuk bij je paardje!

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:14

mooi zadel Lachen
mooi paardje ook trouwens Knipoog

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 08:45

dankjewel Haha!

Gentle_Giant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 09:10

Heej koel de barefoot western... misschien heb ik ook wel op dit zadel gereden... toen ze net uitkwamen heb ik de eer gehad om als 1 van de eerste de barefoot western te testen en jahor OK dan! SUPER!!!
Volgende week de gewone testen, maar ik heb echt een zwak voor de western Knipoog Veel plezier ermee!!

Ohja Schijnheilig waanzinnig koel (kleur) paardje heb ik al vaker gezegd, maar echt mooi

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 09:20

Wauw wat een mooi zadel! Lijkt me heerlijk te zitten . Een leuk paardje ook .

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 09:25

hej hej trex de testzadels worden regelmatig vervangen hoor Lachen ik heb wel zelf op dit zadel nog gereden in augustus en toen zag het er nog als nieuw uit Lachen
en nu ziet het er nog steeds super goed uit. ik ben er hoe dan ook heel erg blij meej en ook met mn paardje, vind het erg leuk om te horen dat mensen haar allemaal een hele mooie kleur vinden hebben
groetjes fabske

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:37

Heej gaaf hoor, ben zelf nu de gewone aan het testen. Heel veel plezier ermee.

Je paard heeft inderdaad een super kleurtje echt heel mooi paard zeg

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 17:50

Trex schreef:
Heej koel de barefoot western... misschien heb ik ook wel op dit zadel gereden... toen ze net uitkwamen heb ik de eer gehad om als 1 van de eerste de barefoot western te testen en jahor OK dan! SUPER!!!
Volgende week de gewone testen, maar ik heb echt een zwak voor de western Knipoog Veel plezier ermee!!

Ohja Schijnheilig waanzinnig koel (kleur) paardje heb ik al vaker gezegd, maar echt mooi

gohhh, breng dan eens verslag uit wat je het verschil vindt tussen beide types?? vooral wat de zit/comfort betreft dan?
doen hoor!

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:47

Wauw, die western versie ziet er ook goed uit zeg !! Wel perfect dat je het testzadel kon krijgen. Ik heb nu 4x met mijn gewone Barefoot gereden en het rijdt steeds beter !!! De fenders wennen ook al.

Veel plezier met je zadel OK dan!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 19:39

thnx siggy en smookey beide ook veel plezier met de cheyenne versie Lachen
mn paardje wordt langzaam aan al wel weer dunner Lachen
misschien had ze op dat moment gewoon net iets meer gegeten ofzo? ze had wel volop beweging gehad dus daar lag het niet aan.
hoe dan ook vind ik haar toch knap en het zadel vond ik zelf eerst helemaal niet mooi Tong uitsteken maar daar was ik al aan gaan wennen toen ik het meer op het internet zag verschijnen etc. ik vind het nu ook wel mooi op mn paardje Tong uitsteken

Gentle_Giant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 19:47

ingeo... ik laat jullie allemaal weten

Het western testzadel zal toch nog niet vervangen zijn? Ik heb het ook in augustus getest (volgens mij Verward ) dus die moet nog redelijk nieuw zijn

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 19:58

ja maar die heb ik dus gekocht Knipoog

Gentle_Giant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:08

hahah oke Knipoog

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:53

he jongens wat is een barefoot zadel ? domme vraag? Scheve mond