Een paar foto's van Pinto die we vanochtend hebben gemaakt .Pinto: Wat is je tong toch een leuk speeltje!
vet schattig :D wat is het al een beertje De 1e vind ik het leukst! Hij krijgt nou al de arwen ziekte en hij heeft haar nog nooit gezien:D:P
Ilkkah schreef:Leuke fotos hoor!leuk beestje!zonde van de copyrightsJa, 'k weet het maar heb het even gedaan omdat ik niet weet of de eigenaren het oprijs stellen dat ik ze op internet zet
Kiara schreef:Wat een dotje! Lief klein koppie heeft hij.En mooie grote ogen.Hoe groot is hij?Ik denk zo'n 1.45m. ik zal hem dinsdag even opmeten .Bedankt voor de andere leuke reactie's .
leuk beestje hoor! Op de vorige fotos leek wel wat donkerder!ik vind die zwarte stip op zn snuit ook erg cool!
Fairie schreef:Wat een leuke pony!Hij lijkt een beetje op Pasja eigenlijk!Lekker in de vacht zo te zien Ja hij zit al lekker in z'n vachtje....Echt zo zacht .
Ben je zo bang dat de foto's worden gejat ? Die tekst vind ik een beetje overdreven helemaal door de foto's heen.Wel leuk beestje hoor!
Ponygekkie schreef:Ben je zo bang dat de foto's worden gejat ? Die tekst vind ik een beetje overdreven helemaal door de foto's heen.Wel leuk beestje hoor!Nou heb het vaak genoeg gehoord hoor. En ik weet niet of de mensen van wie de pony is het wel goed vinden dat ik ze zo op internet zet.
Ponygekkie schreef:Ben je zo bang dat de foto's worden gejat ? Die tekst vind ik een beetje overdreven helemaal door de foto's heen.Wel leuk beestje hoor!Moet ze toch zelf weten Hele leuke foto's, een erg leuke pony .