zijn we nog naar de heide gegaan voor sfeervolle foto's. Dat is zeker gelukt, ik vind ze in ieder geval super.
Help want ik wil er ook zeker 1 laten uitvergroten. Nu alleen de vraag welke... Ik vind ze allemaal super mooi. Trouwens sorry voor de vele foto's, ik heb er zoveel en vond het moeilijk om te kiezen, dit is maar een kleine keuze
Mijn broertje was al bij de bossen met de auto, dus hier zie je me aankomen
En toen was het tijd voor het echte werk. Dit zijn de foto's bij het water, wel wat donker, maar ik vind het zelf niet storend.
Toen wilde ik proberen om haar het water in te krijgen, ze vond het nogal eng op het begin
Ja en daar gaat ze
We konden nu dus mooie foto's van haar in het water maken. Natuurlijk meteen gebruik van gemaakt. Ze ging steeds met haar neus dat water in, en dan echt onderwater (ik heb stiekem een zeepaardje
).Ik vind dit trouwens wel een hele mooie foto
En daarna natuurlijk flemen
Dit vind ik een kwijlfoto
En daar ging ze weer
Deze foto vind ik weer heel grappig, net alsof we beide aan het lachen zijn
Toen kwam ze erachter dat ze het ging spetteren als ze er flink hard in begon te trappen. Was haar hobby in dat water, hoe harder hoe beter dacht ze. Ze vond dat echt heel leuk, ze bleef maar bezig en had er veel plezier in. Jammer dat ik niet weet hoe ik filmpjes moet uploaden want die zijn heel grappig
Hierna uit het water nog foto's gemaakt van de hei. Deze stond in bloei, dus was wel heel mooi. Het lijkt alsof deze foto's eerder zijn genomen, toch niet. Maar deze foto's waren niet tegen de zon genomen, dus lijkt het wat lichter. Wel heel mooie foto's vind ik
En de laatste foto, dag hei, dag water.....
Hoop dat jullie ze leuk vonden...