Blue is een kruising Tinker/New Forest die hier in de buurt stond en zomerexceem heeft, de zus van Jantina heeft hem gekocht omdat hij er op Ameland waarschijnlijk geen last meer van zal hebben.
Daarom heet hij dus "Blue"
We gingen op zondag pas terug naar Ameland maar moesten hem zaterdag al ophalen, we hadden dus nog mooi tijd om hem even mee te nemen de hei/ het bos.
Yihaa, in volle galop de heuvel op
Samen met Lisa de trailer in.
Op de boot naar Ameland.
In z'n nieuwe weiland met z'n nieuwe vriendje Theodoor (ook wel bekend als "de bitterbal op pootjes"
)Ook voor Lisa hebben we even een weitje gemaakt.
Lisa moest dus voor het eerst van haar leven naar het strand, dat was niet echt een succes
Maandag heb ik geprobeerd alleen met haar te gaan maar dat ze een paar keer recht overeind had gestaan en bijna in het prikkeldraad was gesprongen (in Ameland loopt op veel plaatsen prikkeldraad door de duinen zodat niemand er in kan rijden) besloot ik maar in de Vlijen te gaan rijden, dat was iets veiliger.
Dinsdag kwamen we samen met Jantina en Lianne wel op het strand maar leuk vond ze het niet, ik kon haar hartslag (120 per minuut) dwars door het zadel heen voelen.
Woensdag ging het samen met Jantina al weer iets beter.
Ik ga echt niet naar het water!!!
En ik meen dat serieus!!
Zit niet te lachen, ik vertrouw het voor geen meter......
Tegen de duinen aan voel ik me al weer een stuk veiliger
Eindelijk weer in de duinen
Woensdagavond ging Jantina voor het eerst starten met Udinde op de wedstrijd onder de vuurtoren in Hollum.
Udinde glimmend gepoetst
Lekker aan het dromen
Na de dressuur en vaardigheid nog even op een marathonhindernis geoefend.
En tot slot een hele blije Lisa op de boot op weg naar huis
*Edit: stomme typefout
*