Mijn dag met de paardjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Super_Moos

Mijn dag met de paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-24 20:44

Ik heb heeeeel veel met Ucentho geknuffeld vandaag :D , Moos had er niet z’n zin in :P. Vandaag toen ik op de bank zat en Ucentho door het raam keek smolt mijn hard echt! Het was zo lief <3 ik Hou zo veel van hem! Ik ga Moos morgen denk ik longeren maar dat licht aan het weer.. Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?

BoktVerlaten

Re: Mijn dag met de paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:09

He Super-Moos, ik heb vandaag gereden op mijn lieve zwarte merrie, ik had les. Ook mijn jonkie heb ik lekker gereden. Mijn andere paard heb ik lekker gepoetst, zij begint al zo te verharen! Fijn dat jij ook zo’n fijne dag met je paarden hebt gehad. Morgen zou het wel wat regenen. Ik heb nog geen plannen gemaakt voor morgen maar ik denk even kort rijden tussen de buien door.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:45

Wat een rijkdom Super_Moos! Heerlijk zo je paardje door het raam! Leuk dat je zo lekker bezig bent met je paarden, is dé beste manier om een goede dag te hebben. Ik heb een halfuurtje gereden met mijn tinker, erna slobber gevoerd en wat hooi gegeven, :Y)

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.
Mijn paard heeft een snor.

Super_Moos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-24 22:25

BoktVerlaten schreef:
He Super-Moos, ik heb vandaag gereden op mijn lieve zwarte merrie, ik had les. Ook mijn jonkie heb ik lekker gereden. Mijn andere paard heb ik lekker gepoetst, zij begint al zo te verharen! Fijn dat jij ook zo’n fijne dag met je paarden hebt gehad. Morgen zou het wel wat regenen. Ik heb nog geen plannen gemaakt voor morgen maar ik denk even kort rijden tussen de buien door.

Ooooh, wat leuk! <3 Hoe ging je les? :)

Super_Moos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-24 22:27

Anastasia24 schreef:
Wat een rijkdom Super_Moos! Heerlijk zo je paardje door het raam! Leuk dat je zo lekker bezig bent met je paarden, is dé beste manier om een goede dag te hebben. Ik heb een halfuurtje gereden met mijn tinker, erna slobber gevoerd en wat hooi gegeven, :Y)

Bezig zijn met je paarden is idd de beste manier om een goede dag te hebben! :) Super leuk je vandaag hebt gereden! :D

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:53

Super_Moos schreef:
BoktVerlaten schreef:

Ooooh, wat leuk! <3 Hoe ging je les? :)

Het was heel leuk, wel weer wat lastige dingen geoefend maar het gaat allemaal steeds beter.

Super_Moos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-24 16:29

BoktVerlaten schreef:
Het was heel leuk, wel weer wat lastige dingen geoefend maar het gaat allemaal steeds beter.

Fijn om te horen dat het allemaal steeds beter gaat!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie