Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BoktVerlaten schreef:He Super-Moos, ik heb vandaag gereden op mijn lieve zwarte merrie, ik had les. Ook mijn jonkie heb ik lekker gereden. Mijn andere paard heb ik lekker gepoetst, zij begint al zo te verharen! Fijn dat jij ook zo’n fijne dag met je paarden hebt gehad. Morgen zou het wel wat regenen. Ik heb nog geen plannen gemaakt voor morgen maar ik denk even kort rijden tussen de buien door.
Anastasia24 schreef:Wat een rijkdom Super_Moos! Heerlijk zo je paardje door het raam! Leuk dat je zo lekker bezig bent met je paarden, is dé beste manier om een goede dag te hebben. Ik heb een halfuurtje gereden met mijn tinker, erna slobber gevoerd en wat hooi gegeven,
Super_Moos schreef:BoktVerlaten schreef:He Super-Moos, ik heb vandaag gereden op mijn lieve zwarte merrie, ik had les. Ook mijn jonkie heb ik lekker gereden. Mijn andere paard heb ik lekker gepoetst, zij begint al zo te verharen! Fijn dat jij ook zo’n fijne dag met je paarden hebt gehad. Morgen zou het wel wat regenen. Ik heb nog geen plannen gemaakt voor morgen maar ik denk even kort rijden tussen de buien door.
Ooooh, wat leuk!Hoe ging je les?
Gebruikers op dit forum: Aries_31, Dries1990, Flip00, Otti1977, Samantha89, Selente en 8 bezoekers