Bloodymary schreef:Wat leuk! Ik herkende het meteen in Uitgelicht.
Mijn paard staat daar in de buurt en ik ben daar zo'n 3 keer per week te vinden voor een buitenrit. Mooi rijden daar he. En zo lekker rustig. Berry kom ik regelmatig in het bos tegen als hij een paard aan het beleren is.
Mooie foto's en video's, knap paard!
De hei is er nu op zijn mooist ja. Morgen weer een ritje maken!
Ah wat leuk zeg, en wat toevallig!
Wij gaan er met regelmaat heen, heerlijke plek!
Manadeluca schreef:Wat lijkt jouw paard hard op de onze, ons lipizzaner avontuur is sinds dec '23 begonnen, voor ons is het niet makkelijk maar vooral hem graag zien en correct zijn werpt zijn vruchten af.
Maar jee na al een hele poos paarden in mijn leven te hebben, was een lipizzaner toch even slikken. Maar nu voel ik veel liefde voor hem, ons hele gezin trouwens. Ben toch blij dat mijn dochter voet bij stuk hield om hem aan te houden. Na 8 maanden kunnen we hem eigenlijk niet meer missen.
Oh dat klinkt heel herkenbaar …
Onze lipizzaner start was ook verre van simpel na toch al aardig wat paarden ervaring …
keeyzie schreef:Genieten!
En wat een mooie plaatjes, heerlijk
Thanx!
Kabayo schreef:Ik zag de foto's en bereidde mij al voor op de ontelbare reacties dat je niet midden in de hei mag staan, maar ik ben verbaasd

Ik ben vast de enige die dat niet mag
Prachtige plaatjes!! De hei is nu echt prachtig

Thanx!
En wees gerust, dit was direct langs het ruiterpad dat daar over de hei loopt, dus geen illegale activiteiten