Ik weet niet of dit hier goed staat. Reageer niet meer zoveel op Bokt en heb amper ooit foto's geplaatst, maar dit is zoooooo schattig. Althans, dat vind ik
We wilden graag een fokmerrie erbij, omdat we onze merrie wilden dekken en niet 1 merrie met 1 veulen willen, maar konden toen niet slagen. In 2022 toen eerst afgewacht wat er bij onze merrie uit kwam.
Onze shet was een tijdje daarvoor na 21jr samen overleden en die miste ik vreselijk. Ben groot quarter fan, maar dol op shetjes, dus toen er een quarter hengst werd geboren, gaan rondneuzen naar een hengsten vriendje. We liepen tegen een shet merrie met 3 weken oud hengsten veulen aan. Na het eerst wennen ernaast liepen ze samen en de shet was erg vastberaden om vriendjes te worden.
Ze zijn nu ruim 2, beiden rond 10 maanden gecastreerd en nog erg gek op hun moeders en onze (quarter) oom van 25 die een heel groot aandeel heeft in opvoeding. Samen rennen ze rond en halen ze echt rare fratsen uit.
Heel vaak liggen ze tegen elkaar aan, maar toen ik dit zag kon je me echt wegbrengen. Ik ben zo gek op ze. Hopelijk smelt jullie hart ook
Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 10 overwinningen, kilometer record 1.14.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen