Zo het strand op met allerlei mensen, honden en de zee (ze is geen fan van water) en gewoon een relaxt paard wat fijn aan de hulpen is en de focus bij elkaar.
Geniet mee van de foto's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Henrike5 schreef:Wat super gaaf ik weet nog dat je het erf niet af kwam met haar (dat was jij toch?) En dan nu zo rond rijden is dubbel genieten
JosefienE schreef:Lys_PPA schreef:Heerlijk! Dat zal echt genieten zijn geweest.
Ik kan sws al niet wachten tot mn zeevakantie met mn paard, maar als ik zoiets zie dan begint het nog meer te kriebelen!
Oh heerlijk! Waar ga je heen?
Lys_PPA schreef:We verblijven in Noordwelle, dus een van de stranden op Schouwen-Duiveland. Wordt voor ons de derde keer strand, maar de afgelopen 2 keer was met de friese paardenrit, dus nog 400-500 andere paarden erbij. Nu ben ik heel benieuwd hoe hij op zo'n grote open vlakte is
Waar was jij geweest?
JosefienE schreef:Lys_PPA schreef:We verblijven in Noordwelle, dus een van de stranden op Schouwen-Duiveland. Wordt voor ons de derde keer strand, maar de afgelopen 2 keer was met de friese paardenrit, dus nog 400-500 andere paarden erbij. Nu ben ik heel benieuwd hoe hij op zo'n grote open vlakte is
Waar was jij geweest?
Zo dat is indrukwekkend! Mijne zou dan een zenuwinzinking krijgen denk ik haha. Wij waren bij Burgh Haamstede