Helaas waren we wat laat, waardoor de paardenmarkt al grotendeels leeg was. Maar toch nog wat leuke paarden gezien, en de meeste stonden er ook gewoon rustig en relaxed bij.

Daarna naar de kortebaandraferij geweest. Op Bokt heb ik hier wel over gelezen, en ik hoor verschillende dingen van verschillende mensen. Dus maar zelfs eens gaan kijken hoe of wat. Moet zeggen, het viel niet tegen. De paarden leken eigenlijk allemaal grotendeels vrolijk en happy. Zelf mijn man, die niks met paarden heeft, vond het leuk om te zien. Uiteindelijk zijn we tot na de 6e race gebleven.
Ik heb wel geleerd, fotos maken tijdens een race is moeilijk! Gelukkig waren de paarden zo vrolijk dat ze bijna altijd fotogeniek op de goede fotos stonden. In totaal heb ik bijna 100 fotos (nadat de echt mislukte eruit zijn gefiltered). Dat ga ik jullie en de Bokt servers besparen, dus ik hou het bij een paar mooie.

Kleine disclaimer: Gezien fotos maken werd gepromoot op de website van de paardendagen en het om een publiek event gaat lijkt publiekelijk posten me niet zo'n probleem. Maar mocht iemand zichzelf of hun paard herkennen en niet online willen staan, laat het vooral weten dan verwijder ik die fotos. Of als jij of je paard erop staat en je wil graag de rest van de fotos, voel je ook vrij het te vragen. Dan kijk ik ff of ik er meer heb van jullie.
Verder mag dit topic wat mij part gebruikt worden door anderen die ook heen zijn geweest om hun dag en fotos te kunnen delen. Dit topic is echter wel bedoeld voor dit event. Grotere discussies over paardenmarkten en de drafsport in algemene zin passen waarschijnlijk beter in een eigen topic.