Na Nederland en Duitsland te zijn doorgereden werd ik getipt dat er een te koop kwam, praktisch bij ons om de hoek van een kennis/bevriende fokker. Binnen ongeveer 9 seconden nadat ik hem zag had ik al besloten dat het mijn paard was.

Dit is Fjölnir van het Slingerbos, geboren op 9-4-2019 en inmiddels 5 jaar oud. Hij is opgegroeid in een hengstenkudde op het Markiezaat en afgelopen december zadelmak gemaakt. Ik heb hem eind januari gekocht en hij is begin maart naar huisgekomen. We hebben samen op de trainingslocatie nog in pension gestaan om zo een goede basis te krijgen. Thuis heeft hij mogen wennen, en nu zijn we langzaamaan weer begonnen met werkjes. Met name grondwerk, lange teugelen en af toe zit ik er eens op.

Black unicorn

Onze boerderij, met Fjölnir en zijn vriendin Buska op de voorgrond

voor het eerst sinds lange tijd er weer op aan een touwtje.
Ik ben zo intens gelukkig met mijn 2 paarden-mannen, met 20 jaar verschil er tussen. Waar Flygill mijn leermeester is, is Fjölnir mijn samen leren en groeien paard. We hebben het prive nogal voor de kiezen gehad de afgelopen jaren, dus het is nu heerlijk om samen met de paarden te leven en te voelen dat soms dromen nog steeds kunnen uitkomen.