Madee en Kylie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annefleur200

Madee en Kylie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-24 13:55

Kylie woont alweer een maandje hier. Beste vriendinnetjes met Madee is ze nog niet maar ze verdragen elkaar in ieder geval. :+

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. En mijn dochtertje van 8 maanden heeft haar rijpony al klaarstaan :D
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14. Kylie <3
Afbeelding

15. Madee <3
Afbeelding

EvelienKiss

Re: Madee en Kylie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 10:07

Wat een leuke pony’s! Het ziet er uit alsof ze het naar hun zin hebben. En ik vind het lijken dat ze wel wat aan elkaar hebben hoor, ze lijken elkaar op te zoeken (bij elkaar in de buurt liggen bijvoorbeeld)? Twee merries bij elkaar, dat kost soms wat meer tijd om aan elkaar te wennen is mijn ervaring…

Annefleur200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-24 14:54

EvelienKiss schreef:
Wat een leuke pony’s! Het ziet er uit alsof ze het naar hun zin hebben. En ik vind het lijken dat ze wel wat aan elkaar hebben hoor, ze lijken elkaar op te zoeken (bij elkaar in de buurt liggen bijvoorbeeld)? Twee merries bij elkaar, dat kost soms wat meer tijd om aan elkaar te wennen is mijn ervaring…

Ze slapen en eten inderdaad wel op dezelfde momenten dus zoeken ze elkaar toch een beetje op. Helaas is Madee nog een beetje "bang" voor Kylie, ze rent weg als Kylie er aan komt. Dus ben dan alweer bezorgd of dat wel goed komt >;) maargoed, een maandje is ook nog niet heel lang dus komt vast goed.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 15:49

Volgens mij gaat dat wel goedkomen hoor! Natuurlijk is het wennen voor Madee, maar als ik zie hoe vrolijk ze naast elkaar staan als je ze aan een touwtje hebt en hoe ze toch aardig bij elkaar in de buurt liggen, komt dat vast wel goed. En zoals het nu gaat is het al veel fijner dan een pony alleen.

hannelot

Re: Madee en Kylie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 19:45

Wat een geweldige beestjes! Super leuk dat ze ook zo lief zijn naar je dochtertje!