Ringsteken met Queen Prada

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

saskiaojan

Ringsteken met Queen Prada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-24 23:03

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend is het ringsteekseizoen weer van start gegaan en wij waren ook weer van de partij!
Het is en blijft een leuk spelletje!
Helaas was het weer niet zo fantastisch, maar dat mag de pret niet drukken.

Dit zijn wij; Queen Prada, haflinger x fries, 12 jaar en mijn partner in crime <3

Afbeelding

Teamoverleg :j

Afbeelding

Lets go!
Afbeelding

Afbeelding

Actiefoto!
Afbeelding

Afbeelding

Ook even de andere deelnemers supporten;

Afbeelding

Eindstand; 2de prijs met 29 vd 30 punten *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ereronde

Afbeelding

Geslaagde avond! Op naar de volgende :)F

Em_

Re: Ringsteken met Queen Prada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 23:07

Gefeliciteerd! Ik heb ook even kort gekeken maar helaas was het best koud en nat op een gegeven moment dus toen zijn we naar huis (van mn vriend) gegaan (2 straten verderop haha). Iedereen had mooie en creatieve kostuums. Echt leuk om te zien.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-24 07:25

Em_ schreef:
Gefeliciteerd! Ik heb ook even kort gekeken maar helaas was het best koud en nat op een gegeven moment dus toen zijn we naar huis (van mn vriend) gegaan (2 straten verderop haha). Iedereen had mooie en creatieve kostuums. Echt leuk om te zien.

Thanx!

Ja iedereen had goed zijn best gedaan! Er was ook veel deelname, dat was ook leuk.
Het was idd niet heel erg zomers -O-

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 09:48

Ziet er uit als een gezellige dag!
Heel anders weer als hier in Zeeland, daar heb je een zandbaan waar je, zonder zadel, in galop overheen gaat, de ring wordt daarbij iedere ronde kleiner.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 12:01

Ik ken deze vorm van ringsteken niet. Ga je dan in draf er langs? En is er een prijs voor mooiste verklede combinatie of zo?

Ik ben toen ik klein was weleens bij ringsteken in Friesland geweest maar dat was met aanspanningen. Wel vaak geholpen in Zeeland maar dat gaat er inderdaad heel anders aan toe.

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 12 [PR 198,5] Z1 + 1
Mooie Anky jas...https://www.vinted.nl/member/153098379-1308elb

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-24 12:45

Dee_Es schreef:
Ik ken deze vorm van ringsteken niet. Ga je dan in draf er langs? En is er een prijs voor mooiste verklede combinatie of zo?

Ik ben toen ik klein was weleens bij ringsteken in Friesland geweest maar dat was met aanspanningen. Wel vaak geholpen in Zeeland maar dat gaat er inderdaad heel anders aan toe.

Klopt in draf idd en dan steken, hier blijven de ringen dezelfde grote, aanspanningen waren er ook die reden voor ons uit.
Ja er is ook een prijs voor het mooiste geheel.

Ja ik zie weleens op foto’s en filmpjes hoe het ringsteken in zeeland gaat, dat is niet vergelijkbaar, behalve dan dat je ringen moet steken. Lijkt me ook gaaf om te doen!

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 23:06

Dit was in Diever zeker.

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 23:14

Leuke foto's van een geslaagde dag zo te zien! Leuk paard heb je ook. Ik heb dit vroeger ook wel eens gedaan, verkleed te paard en ringsteken. Knap dat je die ringen te pakken kreeg, ik vond het nog een hele klus destijds, volgens mij had ik er maar 1 of zo.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-24 23:25

pillow schreef:
Dit was in Diever zeker.

Klopt

Paardenfann4 schreef:
Leuke foto's van een geslaagde dag zo te zien! Leuk paard heb je ook. Ik heb dit vroeger ook wel eens gedaan, verkleed te paard en ringsteken. Knap dat je die ringen te pakken kreeg, ik vond het nog een hele klus destijds, volgens mij had ik er maar 1 of zo.

Dankjewel, ik oefen al een paar jaar :j soms gaat het heel goed en soms heb ik ze ook niet te pakken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie