Ha, Set is intussen een beroemd "oude-garde-van -bokt-paard". Leuk om weer eens wat foto's te zien. Je ziet wel dat ze een dagje ouder wordt, vind ik, maar haar ogen stralen nog steeds! Leuk gezelschap heeft ze ook.
Leuk dat ze nog herkend wordt ze heeft ook wel een opvallende naam natuurlijk. Ze is nog steeds haar lieve zachte zelf. Zo'n heerlijk paard, ongelooflijk.
Leuk dat ze nog herkend wordt ze heeft ook wel een opvallende naam natuurlijk. Ze is nog steeds haar lieve zachte zelf. Zo'n heerlijk paard, ongelooflijk.
Nou ja, opvallende naam zeker wel. Maar ik kwam Set Elkol toch ook wel regelmatig tegen "vroegah" als ik het me goed herinner.
Jeetje, Set Elkol, Ilya en Blue heb ik via bokt op de voet gevolgd Fijn dat het goed gaat met Set Elkol en Ilya.
Ilya is 10 jaar oud alweer! De tijd vliegt Ik kan me het topic over de dracht nog herinneren. Dat had je, toch? In ieder geval de veulentopics staan me bij
Aaaaah oude Setje! Ik volgde ook de drachtige merrie topic van Set! Ilya vond ik zo’n leuke naam toen, want mijn eigen merrie heet(te) Ilayla haha. Alweer 10 jaar terug. Toen was ik 16-17 voelt als gisteren
Never make eye contact with anyone while eating a banana