We zijn nu bijna 6 jaar verder en wauw. Het is echt mijn droompony. Helemaal zelf opgeleid. Zelf voor de wagen beleerd en veel vrijheidsdressuur opgepakt.
Kan niet wachten wat we samen on de toekomst nog gaan beleven.
Hier een paar foto's van toen hij net een paar daagjes oud was.

Hier een paar weekjes oud

Eenmaal van mama weg ging hij samen met nog een paar pony's lekker 24/7 #÷ wei op. Wel dichtbij en zo kon ik hem nog zien en lekker knuffelen, poetsen en wandelen.
Hier een foto als jaarling

En hier was hij 2 jaar

En hier is hij 3 jaar. Vanaf toen zijn we meer met hem gaan doen. Maar wel heel simpel als gewoon wandelen en meenemen naar vreemde locaties voor foto's etc. En dus ook tussen flitslampen staan en meer gekkigheid haha

Uiteindelijk hebben we hem verhuisd naar een stal wat dichterbij voor mij is en waar ik meer met hem aan de slag kon. Hier zijn we vanaf 4 jaar rustig begonnen met longeren en beleren voor de wagen. Met 5 jaar heb ik hem voor het eerst voor de wagen gezet! Aangezien ik alles verder zelf wou doen had ik er ook geen haast bij en heb ik alles in kleine stapjes en rustig aan gedaan. Hij heeft vanaf dag 1 nooit een stap verkeerd gezet. Loopt voor de wagen alsof hij het al jaren doet en heeft er super veel plezier aan. Echt zo onwijs gaaf!!
Dit was de eerste keer voor de wagen

En nu gaan we al lekker de baan rond en hoop ik eens met hem te kunnen gaan starten op wedstrijden in de dressuur en vaardigheid

Toen hij bij ons op stal kwam dichter bij huis kwam hij van 24/7 op de wei staan. Dus zijn manen waren nogal aangevreten en dun.. ik ben toen begonnen met vlechten en het resultaat is bizar! Dit is voorheen.

En nu bijna 3 jaar later

Ook gaat hij nog steeds mee naar mooie plekjes om gewoon te wandelen en zodat ik gave foto's kan maken van hem.dit was afgelopen zomer bij de mooie heide

Tussendoor lekker luieren en knuffelen op stal!

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit echt mijn droom pony is. Ben elke dag zo onwijs trots en blij met hem! Vorige week weer op pad geweest en foto's gemaakt en wauw. Wat een pony!

Vriendlief heeft ook even een foto van ons samen gemaakt

Hopelijk nog vele jaren te gaan en een pony die nooit meer bij me weggaat!