Maar alles weer helemaal ten goede!
Afgelopen weekend hebben we zelfs onze eerste échte show mogen geven op EquiDay, en dat ging zo machtig goed

Voor wie het leuk vind ons verhaal te lezen:
[PP] [VOLG] Het leven van Aslan
(het gaat allemaal best met ups en downs, maar ook het proces van inrijden etc!)
Om 11 uur hadden we demo in de buitencirkel om mee te beginnen, een fijne plek, want de dag ervoor, en s'ochtends al heel vroeg hebben we in diezelfde cirkel ook al lekker wat gespeeld en gerommeld.
Dus hup, het publiek door, en die ring in!

Gelukkig was daar zijn 'brother from another mother' Moos, die hem de nodige steun gaf, dat was écht enorm fijn!

Het thema van de demo was 'een eerste show ervaring'.
Dus een positieve ervaring leggen, lekker spelen, rennen en vooral kennis maken met het publiek!

De show in de middag was voor ons een stuk spannender...
Binnen, nog nooit in een binnenbak geweest, headset, gek geluid, veel meer onrust in de baan...
Ook hier hadden we een super fijne, mental support in de vorm van mini pony Caramel!
Die zowel de show konden stelen, als Aslan een beetje chill houden

Al met al viel het me trouwens mee, hij leek snel relaxed!

Niet extreem onder de indruk van alle gekke prikkels, wat kleine oefeningen gingen al snel goed

Inparkeren, jambette, beetje spaanse pas, spagaatje... Alles nog in de kinderschoenen, want hij is natuurlijk nog niet zo lang bij me

Even een onder onsje, en dan toch maar los geklikt!

En dat los gooien maakte hem stoer, zelfverzekerd, bijna baldadig

Hij stond super op de hulpen, deed voorbeeldig een rondje, kwam weer terug op fluiten en wilde ineens een knaller van een steiger maken

Al met al een fantastische eerste show ervaring voor mijn kleine, gouden mannetje...
Niet slecht met zijn 4 jaar oud en pas een goed half jaar bij mij!
Dit was het begin van hopelijk veel meer, hij is geslaagd voor de 'test' om te zien of shows geven daadwerkelijk wel iets voor hem zouden zijn, dus tijd om verder te trainen en uit te gaan vinden wáár we naar toe kunnen gaan trainen.... Ik heb in elk geval heel veel mooie plannen voor hem

Foto's met heel veel dank aan Annemayke Fotografie!
Geweldig om zo'n aandenken te hebben