Wat is het toch altijd genieten. Je gooit ze los in de bak, gaat op X op je kont zitten. En

je geniet gewoon van de show die je krijgt

Ik begon met mijn (bijna) 2 jarige merrie. Minthe was afgelopen winter bijna verkocht naar Colorado, Amerika. Ze is zelfs klinisch en röntgenlogisch helemaal goedgekeurd. Maar mijn hart heeft besloten dat ze bij mij blijft. Ze is een barock pinto merrie van nu 1.62cm. Mijn plannen? Genieten, naar keuringen, rijden en mee fokken. Net zoals ik met haar moeder doe. En in dit paard zit zo enorm veel beweging. En daarnaast zo'n goede bouw. Ik ben er echt blij mee haha! Ik zal je zeggen, eerst was ik minder blij met haar omdat ze zo zwart is

Achteraf is het toch wel handig, scheelt wassen
[ [url=m/9HMWB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R9aIOC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R0XyQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uR4A1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo bergop
[ [url=m/ERtDyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pdq9Hs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sNpSEW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EkbPY5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6KnaSo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt onwijs trots op dit paard. Ze gaat midden augustus naar de barock pinto keuring. Wellicht mag ze deelnemen aan het jeugdkampioenschap

Maar eerst gaat ze nog lekker 4 maanden de weide in met vriendjes
Mama moest er ook aan geloven. Die wordt ook steeds beter. Dit is echt mijn soulmate. Mijn lieve meisje. Inmiddels moeder van 4. De 5e mag zich eind april melden

Ze geniet zo van het moederschap. Ze leeft dan helemaal op. Daar kan geen rijden of stil staan in de wei bovenop. Zilver is Stb Sport AAA Bij het kfps. Wat mij echt heel trots maakt. Bij het barock pinto is ze ook gekeurd. Daar is ze 1e premie ster sport. En het ibop predikaat op zak. Ze is alweer bijna 9 en de eerste grijze haren zijn gespot
[ [url=m/dxOEOa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Incoming bollie
[ [url=m/QA650R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8zpsxu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jcazar.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo knap

[ [url=m/YEgudC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh. Ze functioneerd ook wel eens als luchtballon

Of... toch meer een zeppelin
[ [url=m/t35D5z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is elke dag genieten van deze dames