Maar kaal scheren is ook weer zo iets

Misschien vinden jullie het leuk, als ik jullie mee neem met mijn voorbereidingen voor de wedstrijd morgen.
9 van de 10 keer tref ik ze zo aan:

Ik begin altijd met het wassen van de onderbenen en staart. Na het wassen kan de staart goed uitlekken, zodat het later makkelijker is met uitpluizen.

Willen jullie een beetje schuim op jullie cappuccino

Daarna begin ik aan zijn manen. Deze was ik niet, ik haal het alleen maar uit de knoop/vlecht

Altijd handig zo'n open staldeur

Als ik klaar ben met zijn manen, ga ik dus zijn staart uitpluizen. Dit is het resultaat:

Maar dit gaat niet altijd zonder gestoord te worden door Pablo, die ook graag zijn aandacht komt opeisen

Daarna de staart in de vlechten stoppen, zodat ze morgen makkelijker schoon te borstelen zijn, als Diablo weer lekker als zandtaartje de nacht uitkomt

Het eindresultaat:

Daarna lekker kriebels halen en uitdelen met Pablo. Spook, de kleine smurf, denkt: hek open, maak ik kans als ik ga ontsnappen

Paardlief is klaar, nu ik zelf nog

Foto van onze vorige en eerste wedstrijd. We hebben toen 1 wp behaald, net geen 2e (179,5).
Mijn doel voor deze keer is om er echt meer aan te gaan rijden. Net als eerder met de F- proeven, was ik niet heel serieus.. Een beetje meeliften en omdat ik de proeven uit mijn hoofd ken, ben ik vaak meer aan het geinen met degene die mij voorleest, dan dat ik me focus op hoe paardlief erbij loopt