Ik heb eerst de wei lekker open gedaan. Ze staan dagelijks nog een paar uur op de wei. Heerlijk!
Ze doen overigens net of ze er nooit op mogen

Na het mesten heb ik Jim uit de wei gevist. Die liep al heel de week best goed. En ik merkte dat hij wat aandacht te kort kwam. Dus f*ck de track, zadel er op en gaan

Dat gebeurt niet zo vaak, want Jim staat op vervroegd pensioen met een blessure en af en toe mag hij een kort stapritje maken. En meestal gaat mijn bijrijdster en houd ik het bij wandelen. Zo 1x per maand kruip ik er zelf op om samen even te genieten.
En vandaag was het zulk lekker weer, hij oogde lekker fris. Even quality time samen

Hij was zo blij, dat we zelfs de langere route hebben genomen. Ik moest hem gewoon inhouden. Wilde aan de kletter van iemand die in de tuin aan het werk was, draafde continu aan, wilde zelfs aanspringen in galop. Ik heb hem maar uitgelegd dat het fijn is dat hij zich zo goed voelt, maar dat hij niet moet overdrijven. Stappen is voldoende

En toen we terug kwamen mocht hij de wei weer op. Tsja

In de tussentijd heeft Noura haar slidingstops geoefend

En hoe ziet een tevreden paard eruit na een paar uur op de wei, een ritje en een bak slobber? Nou zo

En die track? Die komt wel weer een andere keer. Dit is toch goud waard?