Nero is ondertussen 5 jaar en M2 geklasseerd. Hij doet het ontzettend goed en ik geniet nog steeds volop van hem!
We laten de wedstrijden nu even liggen en trainen rustig even door. Naast dressuur hebben we 1x per 2 weken springles en we zitten nu op het niveau dat we eigenlijk al een heel parcours kunnen springen wat rond de 90/100cm staat. Ons doel is toch een keer een officiële b wedstrijd rijden maar het grootste doel met de springlessen is plezier hebben en vooral werken aan de basis. Ik ben namelijk echt geen springamazone dus in combinatie met een groen paard is het belangrijk dat we gewoon veilig, met plezier en de juiste basis de baan rond komen

En we gaan natuurlijk ook wel eens samen naar het bos!
Kortom, Nero is lekker allround en gewoon een super vrolijk paard om mee te werken.
Hier een foto van toen hij 3 jaar was (foto is gespiegeld)

En hoe hij nu is (bruin

Deze foto laat goed zijn karakter zien, nieuwsgierig, wijsneus, vrolijk en een boefje in een

En wat rijfoto’s

En een video van een stukje parcours (slechte kwaliteit

En onze eerste M2 proef (ik reed verkeerd

En toen hadden we ook nog eens mega hoge punten. Misschien niet helemaal terecht maar ach we komen voor ons eigen doel dus het maakt voor mij niet zoveel uit welke punten dat we krijgen. De 2e keer M2 hadden we 68% dacht ik. Dus dat is ook netjes!
En een video van vandaag. Uiteraard niet helemaal bokt proof

En verder doet hij eigenlijk gewoon de hele dag dit

Dat was het weer