Een maand geleden zijn we voor het eerst Z1 gestart, we scoorden dik 55% en ik was zo trots op haar

En gister mochten we nog een keer!
Het is echt een feestje om met Tani op wedstrijd te gaan, ze is zo super relaxt en weet precies wanneer het erop aan komt, de pijnpuntjes thuis zijn in de proef eigenlijk gewoon weg...
Heel bijzonder, want ze is tot haar 14e fokmerrie geweest en nu pas voor de 5e keer mee naar ander terrein.
Gister scoorde we 59,57%, 208,5 en dus net 1,5 punt te kort voor winst

Mijn grootste wens op sportief gebied is een winstpunt in het Z1, en we zijn nu dus al zo dichtbij!
Ze is een opvallende verschijning, maar we zijn tot nu toe vrijwel altijd heel leuk beoordeeld

Het algemene commentaar vorige keer en nu is dat ze nog wat meer opgericht mag, dit klopt en dit is ook moeilijk punt omdat ze wat horizontaal gebouwd is en van nature een flinke onderhals heeft, wat al veel verbeterd is maar wel iets om aan te blijven werken.
Wegens blessureleed is er ook nog geen ritme in het rijden van wedstrijden maar potverdorie, wat ben ik trots op die kleine, dappere merrie!
19jr jong, 8 veulens gehad, absoluut niet voor dit doel gefokt en het dan zo doen tussen het grote, donkere geweld