Ik begin bij de oudste, Penotti (ster v. Krimh). Inmiddels 5 jaar bij ons, daarvoor jarenlang hardwerkende manegepony geweest en ze geniet hier van haar pensioen. Je zou haar zo geen 29 jaar geven toch?

Dan Florentino (v. Florencio x Rockefeller), de enige ruin in mijn gezelschap. 19 jaartjes jong, bij ons geboren en getogen. Ook al wordt ie al wat grijs boven zijn ogen, hij blijft een jeugdig ventje.

Wainonia (Oliver x Wolfgang), ons oma-paard. Wainonia is ook alweer 20 dit jaar. Ook zelf gefokt en de tweede generatie van mijn merrielijn.

Veronia (Macho Polo x Oliver), dochter van Wainonia. 8 jaar oud en dit jaar haar tweede veulen gehad. Hopelijk nu weer drachtig voor komend jaar van de eveneens Groninger hengst Leffe.

Dan Elonia (Eckstein's Eminenz x Macho Polo), Veronia's eerste veulen en voor mij meteen de jackpot. Schimmel en merrie. Nu 2 jaar oud ,al 1.66 groot en zij mag straks mee gaan draaien in mijn Groninger fokkerij.

Dan de jongste uit ons gezelschap, hengstveulen Löwenprinz (Löwenkönig x Macho Polo). Mijn fokkers-trots en ik ben razend benieuwd hoe hij gaat uitgroeien straks.