chanicha schreef:Wow, die ziet er nog goed uit zeg
Leuk zo in de sneeuw
Hoop dat je nog lang van haar mag genieten!
Dank je wel, en ja ik hoop dat ze nog een poosje bij ons blijft... ze is zó leuk...
Captain schreef:Wat een prachtige en dierbare foto's!

Oude paarden blijven toch het mooiste!
Ja oudjes hebben iets extra...
thequeensmum schreef:Wat een leuke en mooie foto’s. Wel sneu dat ze zo gevallen is na opgejaagd te zijn door Nathan.
Je vraagt je dan af: waarom?
Ik dénk , omdat Friesje vlucht als andere paarden in de buurt komen, zij heeft nooit wat met een ander paard gehad, behalve Wessel, daar blijft ze dol op, is echt nog steeds haar "kind" ... Ik denk dat Nathan dacht, kip ik heb je, en dan op haar blijft jagen, hij heeft het vorig jaar ook 1x in de wei gedaan, maar had het niet eerder gezien op de uitlooppaddock.. Maar ze staat nu alleen , en we gaan een stuk wei voor haar afzetten,dit was echt vreselijk, ben er echt zo van slag van geweest...
Marilu schreef:Heel mooie foto's ! En wat is ze nog fier, met haar 27 jaartjes !
Hopelijk is ze inmiddels volledig hersteld van de valpartij en kan ze nog lang genieten en jullie van haar !
Ja, ze had het gewoon leuk met zichzelf, we zijn echt wel heel voorzichtig geworden, want uitglijden en weer evt vallen willen we echt niet, dus we hebben haar maar het zelf uit laten zoeken verder...En ze is helemaal hersteld, alleen nog wat korsten van de open wonden die ze had aan haar benen, maar die zijn verder dicht ,heeft ze geen last meer van..
KootMiraDrum schreef:
Owwww.... foto 15...
Het was haar tijd nog niet, hopelijk mag ze nog even door, je prachtige dame.
Hahah ja foto 15... Mijn vriend wilde haar een halster aan doen om haar veilig mee te nemen, maar die blik zegt genoeg > "En wat mot jij dan
" ...
Hij heeft daarna ook nog achter haar aan mogen rennen, want ze liet zich mooi niet vangen
, ik hou echt van dat paard...
En nee, het was haar tijd nog niet, ik had haar dood ook zo niet getrokken, door zoiets stoms zo'n levenslustig en eigenlijk nog gezond en goed paard verliezen.. ik had dat echt zo niet getrokken..Maar ze gaf het zo op, ik ben echt een paar weken helemaal van slag geweest ...
Elisa2 schreef:Ah gossie, wat een pech voor de oude dame..ze boft maar met zulke eigenaren als jullie.
Prachtige foto's! Vooral die laatste en enerlaatste vind ik mooi.
Dank je wel