September 2021 kocht ik toen nog Picasso als 1,5 jarige hengst. Na het plotselinge overlijden van mijn rijpaard was ik niet toe aan een nieuw rijpaard en überhaupt nog niet op zoek naar een opvolger maar Frits (nu zijn roepnaam) kwam op mijn pad en wat ben ik daar blij mee

Hij ging niet naar de opfok naar lekker aan huis met de andere paarden en zo konden we een band opbouwen en beginnen aan zijn basis opleiding.

Oké vanaf 2022. Vaak zal zijn mini-me Harry ook in beeld zijn, deze twee zijn vanaf dag 1 maatjes en zo leuk samen. Het is een beetje een overzicht van alles en nog wat, niet enorm op chronologische volgorde

We ging samen op avontuur

Lieten leuke foto's maken

Samen spelen

En ook mijn vriend bouwde een band met hem op

Grondwerk en nieuwe dingen leren vind hij fantastisch

Dingen vastpakken is ook een leuke tijdbesteding

Soms moet er ook uitgerust worden

Hij groeide en groeide maar door en is een heuse toverbal qua kleuren

Meer avonturen

Bang is hij niet

Meer foto's is altijd goed

En ook een sprongetje werd gemaakt, waarvoor ik hem uiteindelijk wel gekocht heb

Oef nog teveel leuke foto's niet geplaatst

Al met al een heerlijk paard met een fantastisch karakter. Hij is lief, dapper en ontzettend leergierig. Een tikje baldadig en met het juiste temperament denk ik dat ik er een ontzettend fijn dier aan heb.
Hij is nu 2,5 en al ruim 1,70 dus 2023 staat in het teken van rustig aan zadelmak maken, de zomer weer in de wei en dan zien we het wel. Ik heb geen haast en ben zuinig op hem