Gandhi

was al een paar dagen niet lekker
Hij is geen paard dat pijn aangeeft, maar door zijn veel stilstaan en lome gedrag kon ik zien dat het niet normaal was en ja hoor, vanmorgen heb ik weer eens een plastic snoeppapiertje in zijn poep gevonden dat gelukkig de weg naar buiten heeft gevonden

Ja wéér Dit is niet de eerste keer!
Normaal is het meer een zomer ding als er meer toeristen langskomen dat ik in de verte zie (land is groot) hoe mensen in de bocht zijn gestopt om mijn paarden wat te geven
Ik ga er altijd naar toe, maar ben meestal te laat omdat het nogal een afstand is die ik moet overbruggen Als het toevallig voor mijn huis gebeurt heb ik altijd een gesprekje en kan ik zien wat ze geven
Ik maak me niet druk om een worteltje of appeltje, wat ze van paarden kinderen die vaak bij een oma verderop logeren voor ze hebben, of van de vakantie gangers die al tien jaar elk jaar langskomen en ondertussen wel weten wat ze mogen voeren, maar ik maak me wel druk over wat ik niet zie dat ze voeren
Gandhi is er zo een die alles eet wat er voorgehouden wordt en daar loert het gevaar
Ik heb maar een bordje gemaakt en opgehangen in de bewuste bocht

Ik hoop dat het helpt