Een jaar vol spannende dingen met Marie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Een jaar vol spannende dingen met Marie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-22 20:05

Een heel jaar fotoshoots met Marie!
Ik ben zelf fotograaf, en wil Marie er natuurlijk ook graag op zetten. Nou heb ik toevallig ook een instagramaccount die ik een klein beetje actief wil houden, en daarom gaan Marie en ik met enige regelmaat op de foto. Hartstikke leuk! Dit jaar waren het er vrij veel, bijna elke maand wel één.

Dus, nou ja, geniet van mijn mooie paardje!

In januari heeft mijn nu vaste 'fotograaf' me op de foto gezet! Rosan is een hele goede vriendin van me, en dit was de tweede keer dat ze een camera vast had en de eerste keer dat ze een paard op de foto zette. Ging gelijk goed, deze foto is op de cover van de Level Up gekomen :D
Afbeelding

In maart gingen Marie en ik op de foto van René Mourik, was één van de eerste keren dat hij een paard op de foto zette!
Afbeelding

In april zijn Rosan en ik weer even met Marie op pad geweest om met de roze bloesems in de buurt op de foto te gaan.
Afbeelding

In mei mochten Marie en ik model staan in de broerekerk voor 8 fotografen door een fotomeeting. Wat een toffe ervaring zeg! En Marie deed het geweldig, onwijs trots op haar. Ze stond gewoon los in de kerk!
Foto Zoomies fotografie
Afbeelding

Foto Rianne van Wieren
Afbeelding

In juni heb ik Marie zelf even op de foto gezet omdat ze zo mooi is! En om het bij elkaar gemaakte en gespaarde tuig te showen :)
Afbeelding

Eind juni had ik een shoot met Rianne van Wieren, wat weer onwijs gezellig was! Het ging wel regenen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Afbeelding

Deze foto is gemaakt door Rianne en bewerkt door mezelf (met toestemming natuurlijk!)
Afbeelding

Een vriend van me was ook mee, en hij had z'n drone mee. Marie deed het geweldig met de drone (kreeg ook veel snoepjes natuurlijk).
Afbeelding

Even een sprongetje naar Augustus, hier mochten Marie en ik op vakantie bij hele lieve vrienden! Zij wonen in de buurt van de zee, waardoor Marietjes zomereczeem ineens veel beter te handelen was. We hebben ook wat foto's gemaakt natuurlijk!
Marie en ik met een deel van onze groep achter ons, Riders of the North :)
Afbeelding

We mochten met deze groep ook bij de opening van een nieuwe expositie over de middeleeuwen zijn. Normaal doen we (zoals je misschien al gezien had) meer Viking dingen, maar ik had nog wel iets wat qua vorm in ieder geval als middeleeuws door kon. Marie deed het echt weer onwijs goed <3
Afbeelding

In oktober hielp Marie ons met het maken van goede foto's van een vriend van me. Ik vond het echt niet oké dat Henk vrienden was met een fotograaf, maar zo weinig goede foto's van zichzelf had. Moest natuurlijk verandering in komen! En Marie wilde wel gezellig mee doen. Dit was de eerste keer dat Marie iemand anders knuffelde dan mij!
Afbeelding

In november kwam Kirsten de Klerk-Wolters langs om foto's van ons te maken. Ik had een nieuw hoofdstel en wilde dat héél graag op de foto hebben, dus ik ging in Vikingstijl:
Afbeelding

Maar ook in fantasy stijl, met een gewei voor Marie!
Afbeelding

En in december zijn Rosan en ik nog weer op pad geweest om toffe foto's te maken
Afbeelding

Op naar volgend jaar! Er zijn alvast veel toffe plannen voor nieuwe shoots (voor één moet ik stenen maken van piepschuim en cement :+ )

En tussendoor genieten we natuurlijk gewoon, maar dan in wat minder fancy kleding :D
https://www.youtube.com/shorts/o75jtLNKtk8

Annefleur200

Re: Een jaar vol spannende dingen met Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 05:35

Kan niet anders dan zeggen dan:
wauw <3
En die eerste foto..<3

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:06

Gaaf! dat is wel verkleden 2.0 :#

hannelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:45

Mooi!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:00

Supermooi, die laatste is echt een schilderij gelijk!

Is dat bij het Fries museum? Wat leuk!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:26

Prachtige, maar ook voor al liefdevolle foto's!

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:16

Wat een geweldig duo zijn jullie, heel mooi om die relatie te zien in de fotos

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 14:20

Prachtig! Wat is Marietje ook veelzijdig. Volgens mij vind ze ook alles best. Vind het tuig ook ontzettend gaaf!

Leuk om Riannes werk ook te zien! Ze komt hier ook regelmatig :D

HBArrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 14:56

Jullie zijn een gaaf duo! Wat een prachtige foto is die eerste <3

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 20:28

Wauw, echt prachtige foto’s!!!! :))

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:52

Ik denk dat die laatste foto mijn favoriete bokt foto van dit jaar is. Zo mooi! Jouw outfits zijn geweldig en de band tussen jullie straalt van de foto's af <3

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-22 09:28

Dank jullie! <3

Hevonen: Ja! Het Fries museum :D Had ik erbij willen zetten, maar kennelijk vergeten. Whoeps!
Kabayo: Dankjewel! Marie is heel stoer :D Maar geen goedzak die alles best vindt, haha. Alles wat je hier op de foto zet hebben we van tevoren rustig in de bak geoefend (rijden met maliënkolder en schild bijvoorbeeld, of met al het tuig samen) zodat ik zeker weet dat ze er oké mee is. Als ik haar overval met dingen kan ze gaan blokkeren, nu weet ik zeker dat zij het ook leuk heeft :)
Rianne is echt een hele toffe fotograaf! En ook altijd heel gezellig, altijd leuk als ze er is :D
mariettek: Dankje! Daar was ik even een beetje los gegaan met de bewerking, vindt hem zelf ook echt heel tof geworden.