Acht jaar geleden begon ons avontuur samen, toen werd Juna geboren uit het allereerste paard dat mijn zusje en ik samen hadden. Een prachtige zwarte, lieve merrie van Firestone x Ixion xx werd het, we waren zo blij met haar! En dat zijn we nog steeds, ze doet altijd zo haar best, snapt alles supersnel en gaat overal vol voor. Met groot gemak loopt ze alle klasses door, in april van dit jaar maakte ik dit topic, toen startten we net Z2: [RIJ-ITP] Knappe Juna danst door het Z2, een paar maanden later, in juli, plaatste ik dit topic, we hadden toen onze punten voor het ZZL alweer bij elkaar: [RIJ-ITP] Knappe Juna danst lekker verder naar het ZZ-L!
Het ZZL ging zo goed, echt enorm genieten, alsof het gewoon vanzelf ging! Na een paar wedstrijden, waarin we een aantal keer boven de 65% reden en veel andere proeven er tegenaan, hebben we nu de punten voor het ZZZ, en dat vind ik zo onwijs gaaf! We mogen gewoon subtop starten, nooit gedacht dat ik dat zou gaan doen!

Juna is nog jong, dus ik train niet zo heel veel. Gemiddeld zo'n 4 keer per week een half uurtje. Daarnaast maken we heel regelmatig een bosritje, soms een sprongetje, en staat ze heerlijk 24/7 aan huis buiten in een superstabiele kudde van 6, een heerlijk leven heeft ze!
Er zijn weer zulke gave foto's gemaakt, en we hebben weer zoveel leuke dingen gedaan, die wil ik nog even laten zien!
We reden tijdens een proefgerichte clinic van Dirk de Haas en Jørgen Ros onze allereerste ZZL-proef, nog zat te verbeteren, maar wat was ik trots!

We reden een clinic bij Yorick Smit op stal Schaerweijde in Zeist
Sfeerplaatje

Tussendoor maakten we natuurlijk heerlijke bosritten

En genoten de dames met zijn allen op de wei

Mijn zusje kreeg tussendoor nog even het allerschattigste baby'tje van de hele wereld, en die gaat dus gewoon mee op wedstrijd

En we wonnen een clinic van Helma Hogendoorn, daar mochten mijn zusje en ik samen in de Z/ZZ groep rijden, dat was zo tof!

Ja, de piloot moet beter recht blijven zitten

Net het moment van omstellen in het Zig-zag appuyement

En nu, weer lekker verder naar nog meer avonturen en dromen die uitkomen!