Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Caily schreef:Als die stalhouder ze toen heeft over genomen, heeft ze vast wel aan de kopers gemeld hoe het er bij de vorige eigenaresse aan toe ging?
Apart trouwens om jullie daarover te informeren. Kan ik me als voormalig stalhouder niks bij voorstellen, en ook nog dat een stalhouder van een van mijn verkochte paarden dat zou doen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten…
Lieser schreef:Van wie heb je gehoord dat ze weer op zoek is naar X dan? Je weet niet eens zeker of het de stalbaas was die vier jaar geleden gebeld heeft (en die je toen zelf niet gesproken hebt).
Flubberboot schreef:De eigenaresse die de pony had voordat wij hem kochten als 3,5 jarig staat in het paspoort. Zij heeft toen als nummer doorgegeven en zodoende heeft zij ons kunnen bellen.
Ik weet niet of de politie toen ingeschakeld is. Ze had destijds twee pony’s daar staan. Nu is ze alleen ineens na 3 jaar weer opzoek naar de ene. De andere zoekt ze niet. Ik weet niet precies wat er toen heeft plaatsgevonden tussen haar en de stalhouder. Ik weet wel dat de stalhouder waarschijnlijk gelijk heeft over de mishandeling (in ieder geval het rijden) gezien ze daar filmpjes van heeft staan op instagram.