Bijzondere, dubbele shoot tijdens zonsondergang

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Bijzondere, dubbele shoot tijdens zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 09:19

Hoi allemaal!

Lang geleden dat ik een fototopic heb gemaakt, maar deze foto's vind ik te mooi en bijzonder om niet te delen <3

Waar zal ik eens beginnen... 3 jaar geleden kwam Ben bij mij aan in Nederland, hij is in Spanje gevonden op straat en opgevangen door Paard in Nood Spanje. Als een bang vogeltje kwam hij bij mij, liet zich niet vangen en was enorm schuw. De afgelopen jaren is hij enorm opgebloeid en gegroeid, tot een ware knuffelkoning. Het was altijd mijn bedoeling om een fijn huisje voor hem te vinden, het is écht een bijzonder paard..

Tot dat onze staleigenaar overleed begin dit jaar, en ik zwanger werd.. Het overlijden van onze staleigenaar betekend dat de boerderij + alle grond verkocht zou gaan worden. Dan zou ik voor 2 paarden een andere plek moeten vinden. Voorlopig kunnen we nog blijven staan, maar de onzekerheid in combinatie met mijn zwangerschap gaf het mij zo veel stress :( Wat nou als ik hoogzwanger ben, net bevallen en ik moet ergens anders heen? Als ik wist dat we konden blijven dan had hij nog lekker een jaar blijven staan en had ik hem na mijn zwangerschap opgepakt.. Maar uit eindelijk toch de moeilijke keuze gemaakt om hem te koop te zetten.

Ik heb dit bewust vroeg gedaan, hij was nog zo goed als onbeleerd. Dit om iemand de kans te kunnen geven om een jong, fijn paard naar eigen hand te zetten. Ondertussen ben ik wel gestart (met hulp!) met het beleren. Dat deed hij onwijs goed en ik heb echt zo'n fijne hulp gehad. Na een paar weken kwam daar dan de juiste match voor hem, ik heb hem zelf weg gebracht. Hij staat hier vlakbij op een práchtige plek bij super fijne mensen! Wat mij enorm goed doet! :+:

Maaaar ik wilde natuurlijk nog voor de laatste keer foto's van en met hem, lieve, bijzondere Ben <3

De foto's zijn gewoon bij mij in de wei gemaakt, helemaal los/in vrijheid, zonder druk. Gewoon zoals we zijn. :+:

[1] Zo kwam hij bij mij aan 3 jaar geleden
Afbeelding

[2]
Afbeelding

[3]
Afbeelding

[4]
Afbeelding

[5]
Afbeelding

[6]
Afbeelding

Nu Nadine er toch was, ook nog wat foto's van/met mijn grote liefde Enzo gemaakt <3 <3
[7]
Afbeelding

[8]
Afbeelding

[9]
Afbeelding

[10]
Afbeelding

[11]
Afbeelding

[12]
Afbeelding

[13]
Afbeelding

Zo onwijs blij met deze foto's, stuk voor stuk! Nadine de Jong heeft deze foto's gemaakt, 1000 maal dank :*

SharonIndezz

Re: Bijzondere, dubbele shoot tijdens zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 20:14

Mooie foto’s <3

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 20:23

Gave foto's! En wat een mooie blik heeft Ben, echt iets aandoenlijks heeft hij (of hoe zeg je dat... :+ )
Fijn dat je een goede nieuwe plek voor hem hebt gevonden.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 08:55

Prachtige foto's! en wat is Ben mooi uitgegroeid, hij heeft een hele nobele uitdrukking.

Danuah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 10:28

<3 héél graag gedaan, maar dat weet je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 11:40

Ik blijf Iberische paarden prachtig vinden. Enne als ik mij niet vergis wisten je paarden je snel te vertellen dat je gezinsuitbreiding krijgt.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-22 15:56

Dank jullie!! <3

Wat leuk dat jullie het gelijk zo opvalt bij Ben, is ook iets wat hem heel duidelijk kenmerkt. Zijn lieve, zachte blik! <3

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 16:30

Wauw, wat een prachtige foto's en een prachtig babybuikje <3