. Ik kwam erachter dat we samen alweer 60 jaar zijn (Hij 18 en ik 42), we zijn al echte senioren aan het worden, al voelen we ons beide nog heel jong hoor!
Het was erg droog zoals jullie vast wisten, dus het was een beetje stof happen tijdens het trainen zo nu en dan

Een online proef gereden en daarmee onze tweede winstpunt in de L1 gehaald

Een foto tijdens de les

Tja en hier zouden dan eigenlijk de foto's komen van ons outdoor-debuut op locatie. Dat liep even een klein beetje anders
. Ik vertrok van huis met Flo op de trailer en we kwamen op locatie aan met een driejarige onbeleerde hengst die net van een turks stoombad had genoten op de trailer
. Oftewel, Flo was zo gestressed, zeiknat van het zweet en alleen maar aan het brullen en met zijn omgeving bezig. In het kader van de veiligheid er niet op gestapt, maar er een lesje wandelen op locatie van gemaakt. Eerst rondom het terrein waar de trailers stonden en later naar het wedstrijdterrein zodat we ons konden afmelden bij de ringmeester en hij daar ook even kon rondkijken. Ik ben blij dat we er op deze manier een positieve ervaring van hebben kunnen maken, want als ik er was op gestapt op dat moment was het dat zeer zeker niet geworden. Jammer van de plannen, maar volgende keer beter. Dat is het risico met een 18-jarige groene ruin he?
Toch wel leuke plaatjes van een heel wakker paard

En nog wat plaatjes van de training van vandaag. Het is toch echt altijd een feestje met hem, hij geeft altijd een goed gevoel. We komen er heus en anders maar niet. Thuis is het ook leuk en valt er ook genoeg te leren