Vele weten het niet maar naast mijn Duitse rijpony verslaving hebben ik ook nog 2 hele knappe vos paarden welke ik samen met een vriendinnetje Elise in bezit heb. Ik heb altijd nee gezegd over vos maar wanneer je nee zegt krijg je er 2

Ik kwam vorige week op geweldige idee dat foto's wou maken op het strandje, weer leek okay en dachten we gaan ervoor.. Zondag de dag aangebroken, wolken, regen ellende... De moed zakte beetje in onze schoenen maar gelukkig knapte het na 16:30 op en was het droog en hebben we Fifty opgeladen met de gedachten we zien wel waar schip strand.
Hij was voor eerst mee op de trailer bij ons, op vreemd terrein en dan ook nog eens zwemmen. Hij was zoooooo geweldig lief. Echt genieten dit paard! Ik heb hele lading foto's gemaakt en kon niet laten om ze vol trots te laten zien aan jullie!
Fifty is een 7 jarige Duits gefokte (yep I know alsnog Duits haha

Kijk en geniet!
1. Eerst lekker op veldje gereden.

En toen richting het water!
2. Knapzak

3.

4. en toen gaaaassss in het water!!

5.

6. HEEL veel opvliegend water..

7. Lol met je knol!

Erna hebben we zadel eraf gegooid en is hij echt zeepaardje na gaan spelen!
8.

9.

10.

Moe, nat en vooral heel trots zijn we weer richting huis gereden. Wat ben je ook een uniek fijn dier!!
PS ik ben de fotograaf en Elise is de getalenteerde ruiter die erop zit! Met mijn 33+ weken zwangerschap is niet zo geschikt als ik erop zit hahah