Dankzij covid en mijn crappy vorige werkgever duurde het iets langer dan gepland voor ik weer in het VK was, dus A staat al bijna een jaar te niksen en dik te worden op het land bij een vriendin. Inmiddels ben ik echter wel weer terug op 'HQ' en afgelopen zaterdag mocht A alvast even wennen aan haar nieuwe leven als werkpaard, in plaats van dure grasmaaier:
Om madame niet meteen helemáál in het diepe te gooien met a. een of andere weirdo op haar rug, b. voor het eerst een bitloos hoofdstel en c. een ritje langs de weg, reden Molly en haar merrie Anna gezellig met ons mee voor een kort blokje om. Aan mijn vet allergische vader de twijfelachtige eer om de beeldgenerator in de vorm van zijn telefoon te bedienen en om op Molly's baby te passen.

Ik denk dat ik verder niet hoef uit te leggen wat een engeltje ze was tijdens de rit, the smile says it all (en die loshangende teugels ook).
Het moment van de waarheid.

Wild wel, zo'n volbloed.
Verder heb ik geen nog concrete plannen met 'r. Eerst maar even een pensionstal zoeken, een dressuurzadel kopen en daarna zien we wel verder.
Tot die tijd mag ze nog even genieten van haar quality time met Anna en ga ik af en toe langs om 'r even een aai over d'r bol te geven en wat oefeningen aan de hand te doen.
Ook helemaal mijn type paard. 
Zo verdient! Lekker gaan genieten met z'n tweeën!