Groninger meisje Veronia

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Groninger meisje Veronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-22 13:15

Het is alweer lang geleden dat ik mijn knappe blondie Veronia op bokt heb laten zien. Ik rij haar zelf niet heel regelmatig, omdat ze een andere amazone heeft die haar ook in de wedstrijden gaat uitbrengen, maar zo nu en dan geniet ik ook nog even op haar rug.

Veronia is mijn in 2015 geboren, zelf gefokte Groninger merrie. Vorig jaar heeft ze me een mooi merrieveulen, Elonia, gegeven en ook voor volgend jaar verwachten we weer een Groninger veulen van haar. Voor maart 2023 is ze drachtig van de hengst Löwenkönig
Afbeelding

Mooie, trotse bulldozer <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Momo94

Re: Groninger meisje Veronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 14:13

Mooie merrie! Ben benieuwd wat ze er van gaat bakken!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 14:21

Mooie merrie en mooie hengst, ben ook erg benieuwd naar zijn veulens. Heerlijke paarden!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-22 20:46

Momo en Hevonen, bedankt! Dit jaar zijn zijn eerste veulens hier in nl geboren, ik denk dat ik er in juli wel een paar tegenkom op de keuring. Ik ben ook erg benieuwd naar ze. Zo leuk, ik volgde hem al sinds zijn goedkeuring in Moritzburg, niet wetende dat hij naar NL zou komen en dat ik de kans zou krijgen om met hem te fokken.