En ik had weer een fantastisch idee bedacht, ik wilde verjaardagsfoto's met Mac maken
Mac dacht er in 1e instantie anders over toen hij zag wáárméé ik dan precies foto's wilde maken
maar omdat we gezamelijk het bos in liepen kon hij de hele weg die rare ballonnen bekijken en eenmaal een leuk bospad gevonden was hij al vergeten dat die ballonnen in 1e instantie echt heeuull eng waren
Het zijn super leuke foto's geworden, echt heel blij ben ik er mee
Mac is volgende maand jarig dan wordt hij alweer 5, & nou wil het zo zijn dat wij 20 jaar verschillen dus af en toe heb ik de 2 aan de kant gegooid en daardoor hebben we ook meteen leuke foto's alvast voor zijn verjaardag gemaakt. 1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Toen ik thuis de foto's bekeek zag ik pas dat we eigenlijk beter de foto's de andere kant op hadden kunnen nemen zoals bij foto 6, degene die de foto's geknipt heeft met mijn camera heeft daar wat minder oog voor en ik heb er tijdens het poseren niet bij stil gestaan. Achteraf vind ik het wel jammer maar ach we hebben alsnog hele leuke foto's! Ze zijn lekker onbewerkt dus ik heb er ook nog niemand afgeknipt