Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:Ik heb getemd, dit is niet toegestaan.
Dit is puur reclame maken voor verkoop, zo kun je heel bokt wel vol zetten.
moonfish13 schreef:Ben ik dan de enige die dit een wat vreemd topic vind als dat zo is..?
Ik krijg direct een advertentielink, en twee regels tekst erbij hier.
Maar als dat is als jullie denken, is het in elk geval zeer spontaan.![]()
Dat de advertentie nog vindbaar is vind ik trouwens ook wel bijzonder ja, flinke hoeveelheid moet dat zijn.
Is bokt daarom geflipt vannacht soms?!
valentinevhw schreef:https://www.bokt.nl/markt/ad/45106/prac ... r-dressuur
Deze jongen hier is ondertussen al 9 jaar de mijne
nogsteeds ontzettend blij met hem!
moonfish13 schreef:Ben ik dan de enige die dit een wat vreemd topic vind als dat zo is..?
Dat de advertentie nog vindbaar is vind ik trouwens ook wel bijzonder ja, flinke hoeveelheid moet dat zijn.
imaudy schreef:moonfish13 schreef:Ben ik dan de enige die dit een wat vreemd topic vind als dat zo is..?
Ja, je bent de enige
moonfish13 schreef:Ik klik en zie enkel een advertentie.
Met een bokker met één post.
Daar gaat normaal bij half bokt een lampje bij branden.
En ja dan klik ik terug met: verkapte reclame, want ik ga niet de datum bekijken aan de hand van dit topic.
En eerlijk: ik denk dat je als ik gelijk had gehad, bokt vol had gehad met dat soort topics.
Dan gaat iedereen zo promoten, en waarom ook niet als iedereen het doet en het mag toch?![]()
Je bent dan gek als je dat niet doet.
Dat jullie trouwens naar data kijken bij advertenties.
Bij mij is het soms willen reageren en soms later pas concluderen dat de advertentie stokoud is.
Kwam ik achter met een zadel zoeken.
Yummy schreef:Waarschijnlijk gewoon wanhopig de 25 informatieve posts aan het halen
Mindim schreef:Yummy schreef:Waarschijnlijk gewoon wanhopig de 25 informatieve posts aan het halen
Nare post weer, ben je zelf ook zo onvriendelijk ontvangen hier?
TS, ben zeer benieuwd naar je paard nu en idd zeer verrassend dat je de advertentie hier nog kon vinden!!!
Veel plezier hier op bokt en zure reacties zijn hier vrij normaal, dus niks van aantrekken!
Nielojram schreef:moonfish13 schreef:Ben ik dan de enige die dit een wat vreemd topic vind als dat zo is..?
Aan de verkoopprijs had je op zijn minst kunnen zien dat dit een historische advertentie is![]()
Maar geef nou maar gewoon toe dat je het berichtje te snel hebt gelezen..Denk dat dat ons allemaal wel eens is gebeurd.
moonfish13 schreef:Ik klik en zie enkel een advertentie.
Met een bokker met één post.
Daar gaat normaal bij half bokt een lampje bij branden.
En ja dan klik ik terug met: verkapte reclame, want ik ga niet de datum bekijken aan de hand van dit topic.
En eerlijk: ik denk dat je als ik gelijk had gehad, bokt vol had gehad met dat soort topics.
Dan gaat iedereen zo promoten, en waarom ook niet als iedereen het doet en het mag toch?![]()
Je bent dan gek als je dat niet doet.
Dat jullie trouwens naar data kijken bij advertenties.
Bij mij is het soms willen reageren en soms later pas concluderen dat de advertentie stokoud is.
Kwam ik achter met een zadel zoeken.
Nielojram schreef:Op wat voor manier maakt de TS dan reclame?
moonfish13 schreef:Hoeveel liter azijn moet ik opsturen?
Doe niet zo schijnheilig joh bokt staat zo vol met topics van mensen die net even reclame maken op zo’n verkapte manier.
Dus zo gek is het niet dit.
En plus, daarna staat er toch genoeg lol over de eruit geklapte server?
Je naam is mij elk geval niet vreemd hierin.
Doe niet zo schijnheilig in elk geval, het topic is gewoon wat vreemd en een advertentie zo stokoud nog online, wat een opslagruimte moet dat kosten zeg!
Maar hee als jij alleen maar één post leest, en de lol om de grote opslag niet daarna, be my guest.
moonfish13 schreef:Hier trouwens geen waas gezien hoor.![]()
En ik zie pas is gesloten na scrollen maar ik heb ook wel een beschaafde telefoon qua formaat.
Mijn handen gaan zeer doen van die grote toestellen en ik vind ze zo onhandig.
Maar dan zie je dus zeker de gehele advertentie niet hoor.
Gebruikers op dit forum: Anna_98, Donnatella, IASCrawler, miezelke, Mirjam79, Pova, Ubermetrics en 12 bezoekers