Een aantal jaar terug hebben mijn vriendin en ik een paar dagen op de Veluwe gereden met mijn Haflingers Janouk en Meneer Anton onder leiding van Nanda, Gids op de Veluwe.
Maar na het overlijden van Janouk en sinds Meneer Anton niet meer bereden mag worden onder het zadel door chronische blessure, leek dat niet meer mogelijk.
Maar Nanda kon twee Tinkers regelen, of we mee gingen. Jaaaaaa
Op accuweather gekeken en die voorspelde een maand geleden al dat woensdag 22 februari de mooiste dag zou worden, en hoe....... dus vorige maand geboekt. Gisteren was het zover. Accuweather had gelijk. Een topdag, windstil, droog en zonnig.
Ik blijf het wel spannend vinden om op voor mij onbekende paarden te stappen. Maar Araghon en Gawain waren fantastisch. Heel vlot en heel behendig in het over omgevallen bomen en takken stappen in het Roekelse bos en de heide daar.
Genoten van goed gezelschap,fijne paarden en top weer.
En met Nanda als gids, die alle paden kent, geen stress om te verdwalen of routes te volgen. Just follow the leader.
Genoten met een hoofdletter G.
Okay, wie doet klaphek open?
Over dit omgevallen boom je kunnen we wel stappen
Na afloop even de voeten afspoelen in de buiten al, zoveel water gevallen de laatste tijd
Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 10 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen