Afgelopen zondag kreeg ik nog een mooie steigerfoto van Asfaloth (Ja, laten we het maar niet hebben over hoe hij er op dat moment eh... uit zag

Frodo (palomino bonte hengst) en Asfaloth (witte ruin) leven samen met twee merries wat super goed gaat! Asfaloth is mijn eigen pony. De rest zijn verzorgpony's. De moeder van Asfaloth is ook dragend van Frodo. Dus Asfaloth mag over 1.5/2 maand voor grote half broer gaan spelen (zelfde moeder. Andere vader). Een hele belangrijke rol in de kudde die hij altijd met heel veel liefde weer op zich neemt!
Het blijft verder altijd zo leuk om de heren zo samen te zien spelen! En voor de bezorgde bokkers onder ons: Geen zorgen. Er zijn geen pony's gewond geraakt tijdens het maken van deze foto's. De heren spelen graag ruig. Niets leukers dan dat (aldus hun!).
Ik heb nog meer foto's van vandaag en die zullen de komende dagen ook vast en zeker in andere topics verschijnen

En de reden dat ze vandaag zijn gaan spelen? Asfaloth zag het niet zo zitten om samen te werken in vrijheid en probeerde er onderuit te komen door met Frodo te gaan spelen. Helaas voor hem werd er na speeltijd toch echt getraind.
Het was het proberen waard! Het leverde dan wel weer mooie plaatjes op. Dat dan weer wel

Kan alleen in de wei trainen, dus als meneer er even geen zin in heeft en liever wilt spelen dan laat ik dat ook toe, maar pak het trainen na het spelen dan wel weer op en dan gaat het ook super en is die ook echt meer gefocust op mij.
Foto's zijn met de bokt upload geüpload. Kwaliteit kan daardoor achteruit zijn gegaan.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.