Het blijft traditie om ieder jaar een jaartopic aan te maken, dus dit jaar kon ook niet achterblijven. Al met al was het weer een mooi jaar

2021 kenmerkt zicht door mooie buitenritten, het vertrek van mijn stalgenootje en Angel's maatje en het opknappen van mijn trailer.
1. Januari - februari - maart
We begonnen met mooie ritten, vaak op andere locaties. Drunen is wel onze favoriet

4. April
Omdat het kan, een dagje Veluwe.

5. Mei
Hier zijn we ons jaarlijkse weekendje weg geweest naar de Veluwe. We zaten weer in Hoenderloo en hebben 3 mooie dagen gereden.

6. Juni
Ook hebben we dit jaar nog een aantal keer les gehad. Ze doet zo haar best

7. Juli
Hier werd pony partner in crime Isabel ziek

9. September
De verhuizing van Isabel betekende helaas ook voortaan alleen rijden. Gelukkig kan Angel harstikke goed alleen op buitenrit. Ook heb ik m'n vriend een keer weten te strikken die meeging op de mountainbike (maar uiteraard gaat Angel hier veels te traag voor haha

10. Oktober
In oktober hebben we samen heerlijk buiten gereden. Pony Isabel was inmiddels ook weer helemaal back on track en we hebben met z'n 4en meegedaan aan een Horse Escape. Ondanks het slechte weer was het samen ouderwets gezellig en hebben we een ontzettend leuke dag gehad. Ook was ik voor het eerst met mijn trailer naar Isabel's nieuwe stal gegaan. Ik heb mijn trailer aan laten passen (stang aan een kant vast) zodat ik Angel alleen kan (gaan) laden.

11. November
Alleen trailer laden in een 1,5 paards trailer vond (en een beetje vind) ik toch wat spannend. Ik denk dat ze dan bijvoorbeeld omdraait, terwijl dat nog helemaal niet is gebeurd

Daarna kwamen we erachter dat mijn trailer een zachte plek in de bodem had. Lang verhaal kort, al het houtwerk was niet meer goed. We (mijn vader en ik) besloten zelf de trailer op te knappen. Regelmatig sta je je af te vragen waar de hell je aan begonnen bent

De nieuwe buitenkant

12. December
Angel wenst jullie een mooi 2022

In 2022 hopen we weer (na keuren) met de trailer op pad te gaan, lekker veel buiten te rijden en vooral weer heerlijk te genieten.