Traditie getrouw toch maar een overzicht topic aanmaken voor mijn blonde opa.
Ojan is ondertussen 27 en nog topfit voor zijn leeftijd met de nodige ouderdomskwaaltjes zoals chushing, pollenallergie/ hooikoorts en eotrh hoop ik dat hij nog minstens 10 jaar bij mij mag blijven.
Goed overzichtje!
In januari was het koud

Februari deed er nog een schepje bovenop met sneeuw

Ook verhuisde hij weer terug naar zijn oude huisje, waar ik werk en Prada ook woont, dit om persoonlijke en logistieke redenen....

Alsof hij nooit weg is geweest ( 4 jaar maar)
Hij wist zelfs de weg overal nog

Zo hobbelden we leuk door naar Maart

Wat een rijkdom met beide pony’s op pad.
Op naar April! Bloesembomen

In Mei maakten we nieuwe vrienden

En stonden ze lekker in de wei, hij is tenslotte ook een soort van met pensioen.

In juni werd hij enorm benauwd door zijn pollenallergie... maar gelukkig met de juiste zorg door mijn fantastische dierenarts en prednisolon knapte hij snel op. Ook was het warm ...

Op naar juli en augustus.... zomer en ponykamp! Dat betekend buitenspelen, rijden en kids entertainen.

[ITP] De zomer van mijn blonde opa Ojan
Door naar september, supermooie nazomer dus ijsjestijd, voordeel van vlakbij wonen, als de ijsjestent dan dicht is ga je gewoon naar huis.

In oktober deden we iets superleuks met halloween

[ITP] Boeeee spooky season!

In november had ik een droomshoot met beide pony’s, nog nooit stonden ze samen op de foto

[ITP] Gezegend, eindelijk samen op de gevoelige plaat
En toen was het alweer december, ze komen minder buiten, dus wat doe je dan? Dan leen je hem op woensdagmiddag uit aan 1 van mijn leskindjes.
Wat is nu mooier dan samen kinderen dezelfde liefde voor paarden door te geven die wij samen ervaren.

Op naar weer een nieuw paardenvol jaar met mijn blonde vriend ( en zwarte parel)