Eigenlijk plaats ik nooit iets op bokt, maar omdat de heren zo leuk aan het spelen waren afgelopen zaterdag wil ik de foto's natuurlijk ook met jullie delen!
Asfaloth is mijn eigen stoere pony. 8 jaar oud en we zijn samen vanaf de dag dat hij is geboren

Asfaloth is hier ook geboren en hij is mijn maatje, mijn steun en toe verlaat, mijn beste vriend en mijn grote trots

Frodo de Palomino Bonte hengst is niet van ons/de fokker van Asfaloth, maar we lenen hem van zijn eigenaar voor het dekken van de merries. Die ik regelmatig op de hoogte houd van onze avonturen samen. Heel dankbaar dat ik met Frodo mag werken en er alles mee mag doen

Frodo is een goedgekeurde 2de premie dekhengst. Zijn officiële naam is Little Prince of California Skye en voor de oplettende bokker: hij heeft dit jaar mee gedaan met de NMPRS keuring. Toen zag die er iets netter uit dan eh.... nu

Meneer hengst geniet heerlijk van het hengst zijn in een kudde

Uiteraard en vanzelfsprekend houd ik de heren goed in de gaten, maar het zijn echt de dikste vrienden samen

Oh ja. De favoriete hobby van de heren is: zichzelf erg vies maken. Vooral mijn pony is ontzettend goed in het paneren en je snapt. Het borstelen heb ik al opgegeven haha.
Excuses voor de kwaliteit. Het was erg mistig, maar kon het niet laten om toch nog foto's te maken. Zo vaak krijg ik ze ook niet al spelend voor de camera. Het was vooral erg genieten

Geniet mee van het spelen van de heren!
1. Het begon met wat klieren:

2.

3. Daar was Frodo het uiteindelijk niet helemaal mee eens

4. Je ziet hem denken: Ik kom eraan om wraak te nemen voor het geven van de bok:

5. Na nog wat heen en weer geklier, wat rust momenten en van mijn kant veel geduld hebben kwam er jawel, mijn lang verwachte steiger moment

6. Frodo laat het allemaal toe!

7. En nog een steiger! Nu hoop ik ooit nog een foto te maken van de heren die echt tegen elkaar opsteigeren. Dus je raad het al. Camera is altijd wel ergens in de buurt in de hoop dat moment vast te kunnen leggen.

8. Na al het geklier en gesteiger kwam er nog meer actie! Synchroon galopperen kunnen de heren als de beste

9. Een bokje tussendoor

10. Asfaloth heeft er over duidelijk plezier in! Een klein feitje. Hij is hier net een week echt genezen van wat lichamelijke klachten. Tot een paar weken geleden kon die alleen nog maar stappen, dus ik hield mijn hart een beetje vast, maar het is oh zo fijn om mijn ventje weer zo te zien genieten en dat hij het weer heerlijk vind om te spelen met zijn grote vriend Frodo!

11. Frodo laat even zien wat voor moves hij in huis heeft

Namens de heren en mij: Bedankt voor het kijken en hopelijk hebben jullie net zo genoten van hun speeltijd als ik!