Ik wilde graag de foto's delen die ik heb gekregen want ik ben er zo verliefd op

10 minuutjes van huis af staat een veldje met 6 grote wilgenbomen en telkens als ik er langs kom denk ik "wat zou ik daar graag eens foto's laten maken"...
Ik heb dus mijn stoute schoenen aangetrokken, de gemeente toestemming gevraagd en Laurence Verheijen opgetrommeld met haar camera

Ik heb Duke ooit 1 keer eerder meegenomen voor een shoot en hij was toen zooooo stout en vervelend, als 2,5 jarige puber op nieuw terrein ook niet heel gek natuurlijk maar dat was dus wel waarom ik een beetje zenuwachtig was

Ondertussen is hij 5, een echte volwassen vent en heb ik hem bewust naar zo veel mogelijk vreemde plaatsen meegenomen zodat hij kon wennen en dat heeft op z'n zachtst uitgedrukt zijn vruchten afgeworpen

Duke was voorbeeldig! Er kwam zo veel verkeer langs, we stonden langs een golfterrein waar ze ook nog aan het snoeien waren.. Ons geluk kon niet op! Maar hij deed het super braaf

Genoeg gekletst, de foto's gemaakt door Fotografie Laurence Verheijen:

Ze vroeg dan of ik wat foto's wilde er op dus toen neep ik hem helemaal

Ik hou van herfst dus dit is voor mij echt de mooiste tijd van het jaar en ik ben ook heel blij dat ze zulke mooie kleuren in de foto's heeft kunnen houden

De bedoeling is eentje aan de muur te hangen want ik heb op 5 jaar tijd nog geen enkele foto van Duke aan de muur

Dat was het, fijne zondag!