Woensdag was het zover, toen ging ik met mijn eigen kleine topper (1.06m) voor het eerst naar het strand. Iets wat ik zeker al wel 4 jaar zo graag wilde maar wat nooit kon.
Maar nu wel.
Ik had die droom al naar de achtergrond verbannen, het zou toch niet gebeuren. Mede door de vele zware tegenslagen die mijn knappe man dit jaar allemaal voor zijn kiezen heeft gekregen.
In Februari stond hij op het randje met zware koliek en moest ik hem 5 dagen achterlaten in de kliniek.
Ow wat was ik blij hem toen weer thuis te hebben.
30 april sloeg het noodlot weer toe en kreeg hij een hersenbloeding.
Maar we gaven ook nu niet op.
Vele behandeltrajecten hebben we gedaan en nog steeds eigenlijk en hij doet het GEWELDIG.
Zijn zicht is weer volledig terug (was blind aan 1 oog) en hij heeft er weer zin in.
Dus die wens kwam weer naar voren en ik heb alles op alles gezet het voor elkaar te krijgen.
Want langer uitstellen durf ik niet gezien de kans behoorlijk groot is dat het nog een keer zal gebeuren.
Dus wij naar het strand, samen met collega fotograaf Stephanie die ook zo lief was om voor ons vervoer te zorgen. Stephanie heeft geweldige foto's gemaakt (al heb ik ze helaas nog niet hihi) maar ikzelf kon het uiteraard ook niet laten mn knul op de gevoelige plaat te zetten.
Ow wat ben ik trots op hem. Hij vecht als een leeuw en we hopen dit nog vaker te kunnen doen.
Verder hoeft hij niets, hij mag verder alles wat hij wil hahaha
De foto's hebben voor mij veel emotionele gevoelens omhoog gebracht, nooit gedacht dat dat kon.
Ik geniet nog steeds, zowel van deze foto's als van mijn eigen kleine Cooper.

We begonnen gewoon lekker met een blooper foto haha
Lekker ding.

Deze foto vind ik echt geweldig, hier straalt mooi zijn kracht en goedheid uit. Ja hij heeft echt een gouden karakter die kleine.

Nog eentje in de duinen. Ja jongen je bent nu echt wel volwassen geworden haha

Altijd al GEEN fan van water geweest, ik kon mn ogen dus niet geloven dat hij zo de golven in ging. Er was echt veel wind, opkomend water dus best behoorlijke golven zeker voor zo'n kleintje hihi

Coole kikker of dappere Dodo?
Maakt niet uit, deze foto komt groot aan de muur.

Tsja, hoeveel geluk wil je hebben. Een donkere regenachtige dag en dan zo'n zonsondergang.

Mijn Cooper, mijn alles. Wat ben je geweldig.